اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفا‌تر استانی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

امام امت، جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد

رئیس دفا‌تر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: جنگی را که در سال ۵۹ بر ما تحمیل کردند توسط امام خمینی به فرصت تبدیل شد.

امام امت، جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام‌ سید محسن شفیعی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای قرآنی و نخبگان قرآنی که شامگاه یکشنبه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در سالن شهید زمانی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با رهبری‌های امام امت جنگی را که در سال 59 بر ما تحمیل کردند توسط ولایت به فرصت تبدیل شد.

وی افزود: خدا را شاکرم در محفلی که مزین به نام قرآن و معطر به عطر شهیدان است به حضور خاندان شهدا شرفیاب شدم.

رئیس دفا‌تر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تصریح کرد: در سال 1359 جنگی بر ملت ما تحمیل شده در برابر این هجوم دشمن و فاجعه‌ای که به وجود آمد ملت ما وارد میدان شد و به برکت اسلام و با تمسک به ولایت صحنه‌های جدیدی خلق کردند.

شفیعی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: عرصه جنگ را افراد دیگری میدان‌داری کردند ولی مسیر آن را ملت ما مشخص کرد.

این روحانی خوزستانی جنگ را هجوم به انقلاب اسلامی و تعرض به مرزهای جغرافیایی کشور ایران معرفی کرد و ادامه داد: اگر در زمان دفاع مقدس رهبری و هدایت ولایت فقیه و مراجع تقلید انجام نمی‌شد معلوم نبود وضعیت چگونه رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه با رهبری‌های امام امت جنگی را که در سال 59 بر ما تحمیل کردند به فرصت تبدیل شد افزود: این زیبایی‌ها قرن‌ها بود که اتفاق نیفتاد و از آن خبری نبود.

رئیس دفا‌تر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تاکید کرد: دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی طوری توسط امام هدایت شد که اکنون هر جایی مقاومت در مقابل استکبار صورت می‌گیرد نشات گرفته از دفاع مقدس است.

انتهای پیام/72010/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول