اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان خبر داد

حمایت از طرح‌های دفاعی دانشجویان برای کسری خدمت سربازی

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی استان زنجان از طرح‌های دفاعی دانشجویان برای کسری خدمت سربازی حمایت می‌کند.

حمایت از طرح‌های دفاعی دانشجویان برای کسری خدمت سربازی

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های علمی بسیج دانشجویی زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بخش علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی برنامه‌های ویژه‌ای در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی به برگزاری نخستین جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز در تهران اشاره کرد و افزود: این جشنواره با موضوعات جنگ نوین، پدافند غیر عامل، پهپاد، مواد منفجره و ربات‌های زیرزمینی برگزار می‌شود.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان افزود: نخستین جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز توسط مرکز علم و فناوری بعثت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی استان زنجان تلاش می‌کند نمایندگی این مرکز را برای انجام پروژه‌های دفاعی و نظامی در مرکز استان زنجان دایر کند.

کاظمی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش‌های پیش‌سرانه، پردازش سیگنال، راکت ـ موتور، رادیوهای نوین، اسناد هوشمند، آنتن و رفلکتور و ... برگزار می‌شود.

وی به جوایز جشنواره ابتکارات و اختراعات سازمان بسیج دانشجویی اشاره کرد و اظهار داشت: کسری خدمت دوره سربازی از یک تا 12 ماه، استخدام نفرات برتر و ... از جوایز جشنواره است.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به سایت WWW.DEFAE-NAHAMTARZ.COM مراجعه کنند.

وی در ادامه به حمایت بسیج دانشجویی از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکترا و طرح‌های دفاعی و نظامی دانشجویان برای کسری خدمت سربازی اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت علمی و پژوهشی ناحیه دانشجویی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول