اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

بسیج‌ دانشجویی از پروژه‌های دفاعی و تحقیقاتی حمایت می‌کند

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی از پروژه‌های دفاعی، تحقیقاتی و کارآموزی دانشجویان بسیجی حمایت می‌کند.

بسیج‌ دانشجویی از پروژه‌های دفاعی و تحقیقاتی حمایت می‌کند

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های حوزه علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این حوزه برای جذب دانشجویان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی برنامه‌های مختلفی در طول سال برگزار می‌کند.

وی به برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر اشاره کرد و افزود: در این جشنواره معاونت علمی و پژوهشی ناحیه دانشجویی استان زنجان رتبه برتر را کسب کرده است.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان به اهداف برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر اشاره کرد و گفت: این جشنواره به منظور تعیین معاونت‌های برتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیراً در سپاه استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره سطح و عملکرد سال گذشته معاونت‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، علمی، بازرسی، برنامه‌ریزی مالی و... بررسی شده است.

کاظمی به اخذ نمایندگی فناوری جوادالائمه (ع) سازمان تحقیقات نیروی زمینی سپاه اشاره کرد و افزود: برنامه‌های این نمایندگی برای علاقه‌مندان به انجام پروژه‌های دفاعی و نظامی برگزار می‌شود.

وی نتیجه حمایت از پروژه‌های برتر نظامی دانشجویان را کسری خدمت سربازی پسران اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین بسیج دانشجویی از پروژه‌های دفاعی، تحقیقاتی و کارآموزی دانشجویان بسیجی نیز حمایت می‌کند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: افرادی که توانمندی علمی خاصی در زمینه دفاعی دارند نیز می‌توانند در این حوزه‌ها ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه کسری خدمت این دانشجویان متناسب با نوع پروژه و میزان توانمندی علمی آنها ارزیابی می‌شود، افزود: میزان این کسری خدمت برای علاقه‌مندان از یک تا 24 ماه است.

کاظمی با بیان اینکه بسیج دانشجویی از پروژه‌های دفاعی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترا حمایت می‌کند، گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی که پروژه‌های برتر علمی دارند نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در ادامه به اقدامات و اهداف علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: توانمندسازی علمی و پژوهشی دانشجویان بسیجی یکی از اهداف این حوزه است.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه این حوزه برای آشنایی دانشجویان از مجتمع‌های صنعتی بازدیدهای تخصصی و علمی برگزار می‌کند، افزود: این بازدیدها بر اساس درخواست دانشجویان و آشنایی آنها با صنایع مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول