اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان:

قدرت و قوت نظام اسلامی در پناه دین محقق می‎شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان گفت: قدرت و قوت نظام اسلامی در پناه دین محقق می‎شود بنابراین اگر از این مسیر فاصله بگیریم یقیناً ضربه خواهیم خورد.

قدرت و قوت نظام اسلامی در پناه دین محقق می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام حسنعلی مازندرانی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری استان گلستان و پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان و تجلیل از دستگاه‎های برتر در ارزیابی عملکرد شاخص‎های عمومی و اختصاصی دستگاه‎ها اظهار داشت: امر به معروف باید به عنوان یک فریضه دینی مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پایداری و ثبات دین در گرو امر به معروف و نهی از منکر شناخته می‎شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان افزود: قدرت و قوت نظام اسلامی در پناه دین محقق می‎شود بنابراین اگر از این مسیر فاصله بگیریم یقیناً ضربه خواهیم خورد.

وی با بیان اینکه اگر جامعه‎ای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کند به یک جامعه مرده تبدیل می‎شود، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی نباید نسبت به فریضه‎های دینی بی‎تفاوت باشد چراکه این دور از شان یک نظام دینی و الهی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‎های استان گلستان متذکر شد: زمانی مسئله امر به معروف و نهی از منکر بر انسان واجب می‎شود که فرد بداند با تذکر دادن، تاثیرگذاری خواهد کرد اما سکوت را ترجیح دهد و یا بداند که در تذکر دادن مفسده‎ای ایجاد نمی‎شود اما نسبت به این مهم بی‎تفاوت باشد مرتکب گناه شده است.

امتیاز مسلمانان در احیای امر به معروف و نهی از منکر است

مازندرانی با بیان اینکه مسلمانان به عنوان بهترین امت در احیای امر به معروف و نهی از منکر شناخته می‎شوند، یادآور شد: امتیاز مسلمانان در احیای امر به معروف و نهی از منکر است بنابراین اگر این فریضه فراموش شود آن‌ها از این امتیاز ساقط خواهند شد.

وی ادامه داد: بی‎هویتی، بی‎خاصیتی و ناامیدی با جامعه اسلامی سازگاری ندارد و آنچه امروز به نظام اسلامی عظمت و قدرت داده است اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‎فقیه در دانشگاه‎های گلستان تصریح کرد: اینکه می‎بینیم دنیا آرزو دارد تا هم‎صحبت جمهوری اسلامی ایران شود دلیل پایبندی به ارزش‎ها است.

مازندرانی عنوان کرد: تاریخ گذشتگان باید چراغ راه آینده نظام اسلامی قرار گیرد و مسلمانان نباید با راهی که انتخاب کرده‎اند استقامت خود را از دست بدهند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین امت شدن با شعار محقق نمی‎شود، اظهار داشت: آنچه نظام اسلامی را به عنوان بهترین امت در سطح دنیا معرفی می‎کند اجرای امر به معروف و نهی از منکر است.

مازندرانی در پایان گفت: امر به معروف و نهی از منکر زمانی محقق می‎شود که مسلمانان امت واحده باشند.

انتهای پیام/83004/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول