اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

استاندار باید افق روشنی برای سرمایه‎گذاری در استان ایجاد کند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: استاندار باید افق روشنی برای سرمایه‎گذاری در استان ایجاد کند.

استاندار باید افق روشنی برای سرمایه‎گذاری در استان ایجاد کند

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استاندار زنجان باید تا حد امکان فردی بومی و آشنا به محیط و ویژگی‌های فرهنگی استان باشد.

وی با اشاره به اینکه استاندار باید فردی کارشناس در زمینه مدیریت استان و آگاه به مسائل و مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: استاندار تلاش کند دغدغه اصلی مردم در زمینه رفع مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری را حل کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه استاندار تلاش کند با هماهنگی دستگاه‌های دولتی افق روشنی برای سرمایه‎گذاری در استان ایجاد کند، افزود: استان زنجان در زمینه سرمایه‎گذاری و ایجاد اشتغال از وضعیت خوبی برخوردار نیست.

وی با اشاره به اینکه استاندار باید شرایطی را فراهم کند که سرمایه‎گذاری داخلی و خارجی در استان افزایش یابد، افزود: همچنین با تلاش خود بر همه مشکلات موجود در استان غلبه کند.

بابایی با تاکید بر اینکه استاندار باید فردی آگاه و دلسوز به مسائل مختلف استان باشد، تصریح کرد:‌ پیشرفت استان در گرو همراهی مردم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه استاندار برای عملیاتی کردن اهداف نظام و پیشرفت استان تلاش کند، گفت: یک استاندار مدیر و مدبر با افق دید بالا زمینه رفع مشکلات را با برنامه‎ریزی و فراهم کردن شرایط و حمایت از تولیدات استانی و زیرساخت‌های فرهنگی فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اظهار کرد: قطعاً توانمندی استاندار تاثیر خوبی در پیشرفت هر استانی دارد.

انتهای پیام/73008/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول