اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

جنگ تحمیلی ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی‌ نظام سلطه بود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: جنگ تحمیلی نشان از دفاع مظلوم و ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه بود.

جنگ تحمیلی ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی‌ نظام سلطه بود

عباس بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رزمندگان اسلام به ویژه بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس با احساس تکلیف و لبیک به ندای ولی فقیه در جبهه‌ها حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان برای پیروزی جبهه حق در مقابل جبهه کفر به جنگ با دشمنان پرداختند، افزود: در دوران دفاع مقدس تمامیت سلطه، استکبار و رژیم صدام درگیر جنگ با کشورمان بودند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از اقدام و حمله رژیم صدام پشتیبانی و حمایت ‌کردند، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با روحیه جهادی و با تاسی از علمدار کربلا و با پیروی از رهبری امام خمینی(ره) همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز پس از گذشت سال‌ها جنگ دشمنان با نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، افزود: امروز دشمنان با فشارهای فرهنگی و اقتصادی به جنگ می‌پردازند.

بابایی با بیان اینکه جنگ تحمیلی نشان از دفاع مظلوم و ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده خواهی‌های نظام سلطه است، اظهار کرد: این ایستادگی نشانه فرهنگ مقاومت است.

وی به وظیفه نسل جوان در مقابل ایثارگری رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: امروز نسل جوان به روشنی با فداکاری‌های رزمندگان آگاه هستند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: اگر نسل جوان برای حفظ کیان دین اسلام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کنند فرهنگ خودکفایی را می‌آموزند.

وی بیداری اسلامی را نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز نسل جوان باید مسیر جوانان گذشته و شهدا که راه را برای آیندگان هموار کردند، ادامه دهند.

بابایی خاطرنشان کرد: اگر نسل جوان کشورمان خواهان عزت و استقلال واقعی هستند، با ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان به پیروزی نهایی می‌رسند.

انتهای پیام/73008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول