اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های قزوین خبر داد

اعزام دومین کاروان دانشجویی عتبات عالیات از قزوین

معاون استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین از اعزام دومین کاروان دانشجویی عتبات عالیات از این استان خبر داد.

اعزام دومین کاروان دانشجویی عتبات عالیات از قزوین

حجت‌الاسلام رسول پاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دومین کاروان عتبات عالیات دانشجویی امسال، در هفته جاری از طریق مرز زمینی مهران اعزام شد.

پاکزاد افزود: اعضای این کاروان که تعداد آن‌ها به 40 نفر می‌رسد، پیش از اعزام در نشست آموزشی ویژه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین شرکت داشتند و در آن در خصوص احکام سفر، مسائل مربوط به سفر عتبات عالیات و مقررات کشور عراق آموزش دیدند.

وی با اشاره به اهدای بسته فرهنگی، کتابچه و نقشه به دانشجویان در این نشست، ادامه داد: به منظور راهنمایی زائران یک نفر روحانی این کاروان را همراهی می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: ثبت‌نام داوطلبان این سفر از طریق سایت labbaik.ir صورت گرفت و اسامی نهایی پس از قرعه‌کشی به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین ابلاغ شد.

پاکزاد با اشاره به اعزام نخستین کاروان عتبات عالیات امسال در شهریور ماه به مدت یک هفته، تصریح کرد: در مواقع اعلام سایت سازمان حج و زیارت، داوطلبان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای سفر عتبات عالیات اقدام کنند.

وی گفت: همچنین کاروان‌های متأهلی و مجردی حج دانشجویی دانشگاه‌های استان در اردیبهشت ‌ماه سال جاری از قزوین اعزام شدند.

انتهای پیام/77011/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول