اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی بسیج دانشجویی با جهاد دانشگاهی زنجان

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: بسیج دانشجویی با جهاد دانشگاهی زنجان تفاهم‌نامه همکاری علمی و آموزشی انعقاد کردند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی بسیج دانشجویی با جهاد دانشگاهی زنجان

امین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدامات بسیج دانشجویی استان زنجان در حوزه‌های علمی و پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج دانشجویی برای ارتقای سطح علمی دانشجویان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری علمی و آموزشی بسیج دانشجویی با جهاد دانشگاهی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در زمینه‌های آموزش زبان‌های خارجه، دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تخصصی با ارائه مدرک از جهاد دانشگاهی برگزار می‌‌شود.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی با سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان نیز همکاری می‌کند، تصریح کرد: این همکاری در زمینه دوره‌های تخصصی فنی و مهندسی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در حوزه علمی و پژوهشی با موسسات آموزشی مختلف همکاری دارد، تصریح کرد: موسسات پارسه، ماهان، سنجش و دانش، سنجش تکمیلی، پردیسان و... جزو این موسسه‌ها است.

کاظمی ادامه داد: این همکاری برای ایجاد تخفیفات ویژه برای آمادگی کنکور کارشناسی، ارشد و دکترا برای دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت علمی و پژوهشی ناحیه دانشجویی مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول