اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی:

بسیج دانشجویی بازوی ولایت فقیه است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی گفت: بسیج دانشجویی بازوی ولایت فقیه است و تا پای جان خواسته‌های رهبری را اجرا می‌کند.

بسیج دانشجویی بازوی ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سامان نیازی صبح امروز در نشست خبری شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج دانشجویی در آذرماه 67 به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.

وی ادامه داد: امام(ره) می‌دانست که فرهنگ دفاع مقدس در محیط علمی و دانشگاه برای همیشه باید زنده باشد.

فعالیت بسیج دانشجویی در چهار عرصه علمی، فرهنگی، سیاسی و خدمت‌رسانی

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دانشگاه مبدأ همه تحولات است، افزود: این سخن چراغ راهی برای همه به ویژه قشر دانشجو است.

نیازی جذب، آموزش و سازماندهی دانشجویان داوطلب، آشنا ساختن دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، همکاری در توسعه تحقیقات و پژوهش‌های فرهنگی، علمی و دفاعی در راستای پیشرفت و سازندگی کشور، حفظ و ارتقای روحیه استکبارستیزی در دانشجویان و برگزاری یادواره‌ها، جشنواره‌ها و اردوها را از مهم‌ترین وظایف بسیج دانشجویی عنوان کرد.

وی با بیان این‎که بسیج دانشجویی در چهار عرصه علمی، فرهنگی، سیاسی و خدمت‌رسانی فعالیت می‌کند، متذکر شد: بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در چهار سال گذشته فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه‌ها داشته است.

برگزاری 21 نشست سیاسی توسط بسیج دانشجویی در سال‌جاری

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از مهم‌ترین اقدامات سیاسی انجام شده توسط بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: این کرسی با قدرت و جدیت کامل توسط بسیج دانشجویی دنبال می‌شود.

نیازی از برگزاری 22 کرسی آزاداندیشی در خراسان جنوبی طی سال 91 توسط بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: همچنین طی سال 91 در سطح دانشگاه‌های خراسان جنوبی 30 نشست سیاسی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: تا پایان خرداد ماه سال‌جاری یک کرسی آزاداندیشی و 21 نشست سیاسی در سطح دانشگاه‌های خراسان جنوبی برگزار شده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی اضافه کرد: با توجه به در نظر گرفتن موضوعات متنوع در این کرسی‌ها و نشست‌ها استقبال زیادی از آن صورت گرفته است.

نیازی اعزام بیش از هزار نفر به اردوهای جهادی در سال‌جاری، اشتغال خانگی روستاییان، برگزاری کلاس‌های علمی در روستاها و ساخت مسجد و مدرسه را از فعالیت‌های انجام شده توسط بسیج دانشجویی عنوان کرد.

وی اذعان داشت: بسیج دانشجویی بازوی ولایت فقیه است و تا پای جان خواسته‌های رهبری را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/69019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول