اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین خبر داد

پرداخت بیش از 826 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان قزوین

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین گفت: در سه ماه نخست سال جاری مبلغ 826 میلیون و 955 هزار ریال زکات واجب و مستحبی از کشاورزان این شهرستان دریافت شده است.

پرداخت بیش از 826 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، امیر خوش‌نیت اظهار کرد: زکات جمع‌آوری شده محصول گندم و جو که شامل زکات واجب معادل 210 میلیون و 455 هزار ریال و زکات مستحبی معادل 616 میلیون و 500 هزار ریال بوده برای امور محرومان و نیازمندان، احداث و مرمت مساجد و حسینیه‌ها هزینه شده است.

وی افزود: مبلغ جمع‌آوری شده زکات برای احداث آشپزخانه مسجد به مبلغ 156 میلیون و 500 هزار ریال، مرمت و بهسازی چهار مسجد به مبلغ 487 میلیون و 310 هزار ریال و یک حسینیه به مبلغ 180 میلیون ریال استفاده شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قزوین ادامه داد: همچنین 3 میلیون و 145 هزار ریال نیز در بخش درمان محرومان و نیازمندان هزینه شده است.

خوش‌نیت تصریح کرد: شهرستان قزوین دارای 192 روستای مشمول زکات است و در سه ماه نخست سال جاری کمیته امداد این شهرستان 68 دیدار چهره به چهره با عاملان و کشاورزان داشته و پنج همایش شهرستانی نیز برگزار کرده است.

انتهای پیام/77002/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول