اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

ماه رمضان فرصت مناسبی برای تبیین فریضه پرداخت زکات است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: ماه مبارک رمضان زمینه مناسبی برای تبیین و تشویق مسلمانان به فریضه پرداخت زکات است.

ماه رمضان فرصت مناسبی برای تبیین فریضه پرداخت زکات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نجفعلی انتظاری ظهر امروز در همایش طلایه‏داران تبلیغ که با حضور علما و روحانیون شرق استان سمنان در مسجد مصلای شهرستان شاهرود و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان و آیت‏الله اشرفی و 200 نفر از روحانیون مبلغ شرق استان برگزار شد، در خصوص اهداف و عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد امام نهادی انقلابی و مردمی، غیرانتفاعی و عام‏المنفعه، دارای شخصیت حقوقی مستقل و استقلال مالی، اداری و استخدامی است که تحت نظارت مقام معظم ولایت مطلقه فقیه اداره می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل کمیته امداد امام ارایه خدمات حمایتی، معیشتی و فرهنگی برای نیازمندان و محرومان داخل و خارج کشور به منظور تامین خوداتکایی، تقویت و رشد ایمانی با حفظ کرامت انسانی است و تاکنون در این زمینه تلاش‏های خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان همچنین درخصوص فعالیت‏های مختلف این نهاد در ماه مبارک رمضان سخن گفت و از مسئولین ادارات، نهادها و مردم خواست درخصوص این فعالیت‏ها و جمع‏آوری زکات مال و فطره همکاری لازم را با این نهاد انقلابی و مقدس داشته باشند.

گفتنی است؛ این همایش با هدف آمادگی مبلغین برای مراسم ویژه ماه مبارک رمضان و آگاهی از اهمیت این ماه از نظر قرآن و اهل بیت (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول