اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز عید فطر صورت می‌گیرد؛

جمع‌آوری زکات فطره مردم استان زنجان توسط بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان از جمع‌آوری زکات فطره مردم استان زنجان توسط بهزیستی خبر داد.

جمع‌آوری زکات فطره مردم استان زنجان توسط بهزیستی

شهناز آقاخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جمع‌آوری زکات فطره توسط بهزیستی استان زنجان با هماهنگی شورای زکات و در محل‌های بزگراری نماز جمعه صورت می‌‌گیرد.

وی با اشاره به حکم مقام معظم رهبری و مصوب قانون مجلس شورای اسلامی در زمینه اینکه متولی امر زکات، شورای زکات است، تصریح کرد: در همین راستا اداره کل بهزیستی استان زنجان نیز با نظارت شورای زکات اقدام به جمع‌آوری زکات فطره می‌کند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان به محل هزینه‌کرد مبالغ جمع‌آوری شده نیز اشاره کرد و گفت: وجوهات دریافت شده از زکات فطره به منظور رفع مشکلات ایتام، معلولان ضایعه نخاعی، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب‌پذیر هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا موسسات عام‌المنفعه زیر نظر نظارت اداره کل بهزیستی با معرفی این اداره نسبت به اخذ مجوز فعالیت از هیئت نظارت شورای زکات که متشکل از (استانداری، بهزیستی، کمیته امداد و نیروی انتظامی) است اقدام به جمع‌آوری زکات فطره خواهند کرد.

آقاخانی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان زنجان برای مددجویان اداره کل بهزیستی استان محدود به عید فطر نیست، افزود: مردم استان در طول سال می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 2345240550 بانک ملت (قابل پرداخت در همه شعب) واریز کنند.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های اجرایی اداره کل بهزیستی استان زنجان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: طرح ضیافت مهر نیز از جمله طرح‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف برای دلجویی و آگاهی از وضعیت زندگی مددجویان توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان اجرایی می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح مسئولان بهزیستی به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیرین در طول ماه مبارک رمضان ضمن حضور در منزل مددجویان در جریان مشکلات آنان قرار گرفته و نیازمندهای آنها شامل درمان، معیشتی و… آنان توسط خیرین استانی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول