اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گرمی:

ادای زکات توسعه همه جانبه را منجر می‌شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گرمی گفت: ادای فریضه با فضیلت زکات سبب توسعه همه جانبه و گسترش رفاه و آسایش در جامعه می‌شود.

ادای زکات توسعه همه جانبه را منجر می‌شود

مالک بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: زکات فریضه الهی است که بی‌توجهی به آن و یا هرگونه غفلت در این باب زمینه بی‌عدالتی را فراهم می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه این فریضه الهی از سوی تمام افراد مشمول پرداخت زکات به دقت و با صحت کامل مورد دقت نظر و توجه قرار گیرد قطعاً توسعه همه‌ جانبه رفاه و آسایش را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: کمیته‌ امداد در سال‌های اخیر تولیت جمع‌آوری زکات را بر عهده گرفته و در این کار توانسته است برنامه‌های خوبی را نیز اجرا کند تا زکات جمع‌آوری شده به صورت صحیح و در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی و عمران و آبادانی شهرها و روستاها برسد.

بدری یادآور شد: شهرستان مغان جز مناطق ممتاز و تراز اول در پرداخت زکات است به طوری که امسال نیز این موفقیت نصیب این شهرستان شده است.

این مسئول بیان داشت: بر اساس میزان زکات جمع‌آوری شده اعتبارات تشویقی دولتی نیز در نظر گرفته شده تا با توجه به مستمندان کارهای عمرانی و آبادانی با سرعت بیشتر انجام شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی با اشاره به رسالت نهاد ارزشمند کمیته امداد در رسیدگی به محرومان خواستار همکاری مردم در پرداخت زکات فطریه به کمیته امداد امام خمینی با هدف دستگیری از محرومان شد.

وی عنوان کرد: پرداخت زکات فطریه نیز از سوی مردم به صورت پراکنده امکان رسیدگی کامل به مستمندان را در عید فطر از کمیته امداد سلب می‌کند که به همین خاطر تلاش می‌کنیم تا در قالب شبکه‌های اجتماعی محلات و همراهی هیئت امنای مساجد زکات فطریه نیز جمع‌آوری شده و تقدیم نیازمندان شود.

بدری یکی از رسالت‌های کمیته امداد را حفظ کرامت مستمندان و مددجویان اعلام کرد و ادامه داد:‌ حفظ کرامت انسانی و رفع شرم مستمندان از برنامه‌هایی است که در قالب این طرح‌ها به جد دنبال می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: ‌امیدواریم با پرداخت به موقع زکات در حوزه‌های مختلف بتوانیم کارهای عمرانی و آبادانی را با جدیت تمام پیگیری کنیم.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول