اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

14 میلیارد ریال زکات در استان زنجان جمع‌آوری شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: امسال 14 میلیارد ریال زکات در استان جمع‌آوری شده است.

14 میلیارد ریال زکات در استان زنجان جمع‌آوری شده است

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در برهه‌های زمانی مختلف و پیش‌قدم بودن مردم و خیرین در اجرای آنها تصریح کرد: مردم نوع‌دوست در کنار ظرفیت‌هایی که نظام جمهوری اسلامی برای خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند ایجاد کرده است، کمک شایانی به کمیته امداد در ارائه خدمت به مددجویان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از متمولین و متمکنین جامعه ما امروز به عنوان یار و یاور کمیته امداد در قالب امدادیاران و طرح‌های مختلف مشارکت دارند، افزود: این اقدامات به طور ویژه بوده و فراتر از آن کمک‌هایی است که خیرین در طرح‌های مختلف صدقات، زکات، اکرام و سایر فرایض دینی در کنار کمیته امداد قرار گرفته و این نهاد را واسطه کمک‌رسانی به محرومان قرا می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری 14 میلیارد ریال زکات در استان طی سال‌جاری افزود: این مبلغ در مقایسه با سال قبل از آن که 600 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شده‌ بود، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در ادامه به جمع‌آوری بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ریال زکات طی ماه رمضان سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مبلغ در مقایسه با سال قبل از آن 63 درصد افزایش داشته است.

ولی‌زاده همچنین به جمع‌آوری 2 میلیارد ریال در قالب جشن گلریزان ماه رمضان سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مبلغ برای آزادسازی 20 زندانی هزینه شده است.

وی در ادامه با تقدیر از همکاری مردم استان در اجرای طرح‌های مشارکتی تصریح کرد: تحریم‌های دشمنان و فشار اقتصادی تأثیری در مشارکت مردم نداشته است و در بسیاری از طرح‌ها شاهد افزایش کمک‌های مردمی بوده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به وضعیت اقتصادی موجود در نیمه دوم سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: با وجود تحریم‌هایی که در نیمه دوم سال گذشته با آن مواجه بودیم، مشارکت‌های مردمی در سطوح مختلف با افزایش روبه‌رو بوده است و نزدیک به 70 درصد رشد را در کل کمک‌های مردمی داشتیم.

وی تصریح کرد: افزایش کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف این موضوع را به دشمنان ثابت کرد که تحریم‌ها تاثیری در اعتقادات مردم نداشته و خللی در کمک به نیازمندان وارد نکرده است.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول