اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه عنوان کرد

استفاده از ظرفیت بازرسان افتخاری برای نظارت بر بازار

فرماندار بشرویه گفت: استفاده از بازرسان افتخاری ظرفیتی مناسب برای نظارت بیشتر بر بازار و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم است.

استفاده از ظرفیت بازرسان افتخاری برای نظارت بر بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بشرویه اظهار داشت: با وجود شرایط کنونی کشور و نوسانات قیمت بعضی کالاها در بازار لازم است تا وضعیت بازار به شکل دقیق‌تر رصد شود تا از بروز التهاباتی که ممکن است سبب ایجاد مسائل روانی بر مردم و جو ناآرام و متشنج در بازار شود، جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت باید بر واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالا نظارت جدی داشته باشند و تفاوت قیمت کالاها را بررسی کنند.

فرماندار بشرویه افزود: میزان بازرسی‌ها باید افزایش پیدا کند و زمینه نظارت عمومی و استفاده از ظرفیت بازرسان افتخاری برای نظارت بیشتر بر بازار و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم فراهم شود.

مهدی‌نژاد، نظارت جدی بر قیمت و کیفیت کالاها و توجه به تاریخ انقضا را خواستار شد و گفت: از نیازهای اساسی و ضروری مردم نان است که در این زمینه نیز باید بر کار نانوایی‌ها نظارت شود و ساعات پخت نان در نانوایی‌ها افزایش یابد.

وی بر ساماندهی صنوف سیار تاکید کرد و اذعان داشت: در سطح شهر مشاهده شده که تعدادی از صنوف سیار در خیابان‌های اصلی استقرار یافته و مشکلاتی را برای شهروندان و کسبه ایجاد می‌کنند که در این زمینه نیز باید یک مکان مشخص برای استقرار صنوف سیار در سطح شهر تعیین شود.

فرماندار بشرویه متذکر شد: فرهنگ معنوی کار و تلاش نیز باید حفظ شود و کلاس‌های آموزشی برای کسبه و بازاریان در ارتباط با مسائل شرعی کسب و کار و اخلاق کاری برگزار شود.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول