اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تأکید کرد

ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌ مراسم سالگرد ارتحال امام

فرماندار بشرویه با بیان اینکه امام خمینی(ره) شخصیت ماندگاری در تاریخ بشریت است که انسانیت و آزادگی را زنده کرد، گفت: باید مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را که به منزله هویت دینی ما است، هر چه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌ مراسم سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی مهدی‌نژاد عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالگرد ارتحال امام(ره) و سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر که در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: اهانت وهابیون بر مقدسات اسلامی و نبش قبر حجر‌بن ‌عدی از صحابه پیامبر (ص) و یاران امام علی (ع) قلب تمام مسلمانان را به درد آورد.

وی، این اقدام جنایتکارانه و تروریستی را محکوم کرد و افزود: ما مسلمانان انزجار خود را از این جنایت وهابیون در اهانت به اسلام و مسلمانان اعلام می‌کنیم و معتقدیم این‌گونه اقدامات در نهایت به نفع اسلام بوده و سبب گسترش بیداری اسلامی در دیگر کشورها می‌شود.

فرماندار بشرویه با اشاره به سالگرد ارتحال امام گفت: شخصیت امام خمینی (ره) در گذر تاریخ هرگز فراموش نمی‌شود، چرا که حضرت امام با قیام و نهضت آزادی‌بخش خود درخشید و به چهره‌ای برجسته در مبارزه با استکبار در سرتاسر دنیا تبدیل شد.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: امام خمینی (ره) شخصیت ماندگاری در تاریخ بشریت است که انسانیت و آزادگی را زنده کرد و نه تنها ایران را از سلطه استکبار نجات داد؛ بلکه سبب گسترش تفکر مقاومت و ظهور جنبش‌های اسلامی در جهان و نجات بشریت از ظلم و ستم دیکتاتوری‌ها شد.

وی بر برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام به بهترین وجه تأکید کرد و اذعان داشت: حضور در این مراسم معنوی که به منزله هویت دینی ما است و اثرات جهانی دارد، باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

فرماندار بشرویه با اشاره به سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: سوم خرداد برگ زرین دیگری در تاریخ اسلام و جهاد است که آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان با تکیه بر قدرت الهی و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) صورت گرفت.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول