اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

چند شغله بودن معلمان آفت است/مسئولان مشکلات فرهنگیان را رفع کنند

فرماندار بشرویه گفت:معلم نباید دغدغه و مشکلی از بابت مسائل مادی داشته باشد و نظام و مسئولان باید با برنامه‌ریزی مدون برای رفع مشکلات فرهنگیان تلاش کنند.

چند شغله بودن معلمان آفت است/مسئولان مشکلات فرهنگیان را رفع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام معلم در بشرویه اظهار کرد: معلمی شغل انبیا است که وظیفه هدایت جامعه، نجات از ظلمت و به کمال رساندن بشریت را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: مدارس سنگرهای تعلیم و تربیت هستند و رسالت اصلی آموزش و پرورش نیز تربیت اسلامی و انسان‌سازی دانش‌آموزان برای ورود افراد سالم به جامعه است.

فرماندار بشرویه جایگاه و مقام معلم را خطیر و حساس دانست و گفت: کسانی که توفیق خدمت در عرصه تعلیم و تربیت دارند باید به مسائل تربیتی و پرورشی بیشتر از بحث آموزش توجه داشته باشند.

مهدی‌نژاد افزود: معلمان الگوهای دانش‌آموزان هستند و لذا باید در گزینش معلمان از بهترین نیروهای جامعه برای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان و وارد شدن به نظام آموزش و پرورش استفاده شود.

وی تصریح کرد: معلم نباید دغدغه و مشکلی از بابت مسائل مادی داشته باشد و نظام و مسئولان باید با برنامه‌ریزی مدون برای رفع مشکلات فرهنگیان تلاش کنند.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: معلم باید یک شغل داشته باشد و وقت کافی را برای تربیت اسلامی دانش‌آموزان اختصاص دهد تا جامعه از معضلات اجتماعی و اقتصادی در امان بماند.

مهدی‌نژاد یادآور شد: معلم باید جایگاه مقدس خود را حفظ کند و جامعه نیز نگاه ویژه‌ای به جایگاه معلم و رسالت خطیر انسان‌سازی داشته باشد.

انتهای پیام/69006/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول