اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تاکید کرد

پرهیز از موازی‌کاری ادارات در برنامه‌های اوقات فراغت

فرماندار بشرویه گفت: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، ادارات و نهادهای متولی از موازی‌کاری و چند برنامگی که سبب هدر رفت بیت‌المال و وقت دانش‌آموزان می‌شود، پرهیز کنند.

پرهیز از موازی‌کاری ادارات در برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار داشت: فصل تابستان و ایام تعطیلات، فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان در بهره‌گیری مناسب از اوقات فراغت است و چگونگی پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان نیز از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها و مسئولان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران غنی‌سازی اوقات فراغت باید ارتقای معنویت و افزایش نشاط و شادابی را در اولویت برنامه‌های اوقات فراغت قرار دهند و علاوه بر این نیز نوجوانان و جوانان همراه با فراگیری علوم و هنرهای مختلف در حد توان خود، مهارت و تخصص کسب کنند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان ضروری است، گفت: در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت ادارات و نهادهای متولی از موازی‌کاری و چند برنامگی که سبب هدر رفت بیت‌المال و وقت دانش‌آموزان می‌شود، پرهیز کنند.

مهدی‌نژاد افزود: تمام دستگاه‌های مرتبط برای بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تعامل داشته باشند و با تجمیع فضای آموزشی و امکانات برای بهره‌وری مطلوب از ایام تعطیلات، برنامه‌ریزی هدفمند کنند.  

6 پایگاه ورزشی اوقات فراغت در بشرویه

سرپرست اداره ورزش و جوانان بشرویه نیز با اشاره به اینکه شش پایگاه ورزشی اوقات فراغت در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود، گفت: مجموعه ورزشی تختی شامل چمن مصنوعی، سالن بشارت و سالن کشتی، مجموعه ورزشی آزادی شامل چمن طبیعی و سالن آزادی، سالن ورزشی کوثر ارسک، سالن هیئت دخیل‌العباس، زورخانه صاحب ذوالفقار و خانه‌های ورزش روستایی پذیرای ورزشکاران در ایام تعطیلات خواهند بود.

حمید پناهی متذکر شد: در این پایگاه‌ها 12 رشته ورزشی شامل فوتبال و فوتسال، تکواندو، کنگ‌فو، کشتی، پینگ‌پنگ، اسکیت، والیبال، آمادگی جسمانی، بدنسازی، بدمینتون، ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و ورزش‌های بومی و محلی فعال هستند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول