اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

انجام 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در تیرماه سال‌جاری 16 هزار و 490 فقره بازرسی از واحدهای صنفی مختلف استان صورت گرفته است.

انجام 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مجموع بازرسی‌های صورت گرفته طی تیرماه سال‌جاری از واحدهای صنفی عمده و خرده‌فروش شهرستان زنجان 12 هزار و 416 فقره اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان ابهر صورت گرفته است، تصریح کرد: مجموع بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان خدابنده نیز 602 فقره است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه مجموع بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان خرم‌دره 700 فقره بوده است، اضافه کرد: 317 فقره بازرسی نیز از واحدهای صنفی شهرستان ماهنشان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 452 فقره بازرسی از واحدهای صنفی عمده و خرده‌فروش صنفی شهرستان ایجرود انجام شده است، ادامه داد: تعداد گزارش‌های دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان طی تیرماه سال‌جاری 155 فقره اعلام شده است.

شریفی با بیان اینکه 104 فقره از گزارش‌های دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان متعلق به شهرستان زنجان بوده است، یادآور شد: 86 فقره از گزارشات مردمی متعلق به شهرستان ابهر است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار و 200 فقره پرونده تخلف در استان زنجان طی تیر‌ماه سال‌جاری تشکیل شده است، افزود: یک‌هزار و 117 فقره از این پرونده‌ها به شهرستان زنجان اختصاص دارد.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 56 فقره از پرونده‌های تشکیل شده طی تیرماه سال‌جاری متعلق به شهرستان ابهر بوده است، تصریح کرد: 55 فقره پرونده‌ تخلف نیز در شهرستان خرم‌دره تشکیل شده است.

وی تعداد پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان خدابنده را طی تیر‌ماه سال‌جاری 93 فقره اعلام کرد و گفت: مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده در شهرستان ایجرود نیز 14 مورد بوده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول