اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

کشف 390 تخلف در بازرسی از نانوایی‌ها و کارخانجات آرد آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در بازرسی از نانوایی‌ها و کارخانجات آرد آذربایجان غربی 390 تخلف کشف شد.

کشف 390 تخلف در بازرسی از نانوایی‌ها و کارخانجات آرد آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بازرسی از نانوایی‌ها و کارخانجات آرد در آذربایجان غربی، اظهار داشت: این بازرسی‌ها به منظور کنترل کیفیت آرد و نان تولیدی در استان است.

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارت از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری، تصریح کرد: 6 هزار و 189 بازرسی از واحدهای مربوطه انجام شده است.

اکبری به تعداد 390 مورد تخلف در طی بازرسی‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: 365 فقره پرونده تخلف به ارزش چهار میلیارد ریال تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: فروش و توزیع آرد در پنج کارخانه تولید آرد در ارومیه با استقرار دائمی بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی انجام می‌شود.

وی به فروش آرد در کارخانجات به نانوایان با داشتن اصل پروانه کسب تاکید کرد و ابراز داشت: با اجرای این طرح نه‌ تنها هیچ کمبودی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در زمینه آرد به وجود نیامده است بلکه با مازاد گندم مواجه هستیم.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول