اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

انجام 7000 مورد بازرسی از اصناف گچساران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت هزار بازرسی از اصناف این شهرستان صورت گرفته که در این بازرسی‌ها حدود 350 پرونده تخلف تشکیل شده است.

انجام 7000 مورد بازرسی از اصناف گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، رضا شریفی امروز در نشست هماهنگی تشدید بازرسی‌ها از اصناف این شهرستان اظهار داشت: طرح نظارت بر اصناف این شهرستان به طور مستمر و در طول سال اجرایی می‌شود.

وی افزود: امسال نیز همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان طرح تشدید نظارت بر واحدهای صنفی آغاز شده و بازرسان با واحدهای صنفی متخلف به شدت برخورد می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون افزون بر هفت هزار بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفته است، عنوان کرد: در این بازرسی‌ها حدود 350 واحد صنفی متخلف شناسایی و جریمه شده‌اند.

طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به تشدید بازرسی از اصناف این شهرستان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

شریفی گفت: واحدهای صنفی متخلف در گچساران پس از جریمه برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی می‌شوند.

وی با بیان این‌که عمده تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی این شهرستان گرانفروشی، نداشتن برچسب، ارائه ندادن صورتحساب و نداشتن فاکتور خرید است، همکاری مردم در شناسایی و برخورد با متخلفان را ضروری دانست.

شریفی تصریح کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان در ماه رمضان با هدف توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز مردم در این ماه با قیمت واقعی و مناسب اجرایی شده و مردم و مسئولان باید در این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران افزود: در این طرح بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار، نظارتی دقیق و مستمر بر بازار گچساران دارند.

شریفی عنوان کرد: کالاها و اقلامی از جمله مواد پروتئینی، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه و سبزیجات و میوه از جمله موارد مشمول طرح تشدید بازرسی‌ها در ماه رمضان است.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول