اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس ویژه استاندار هرمزگان:

طرح بازرسی ویژه در ماه مبارک رمضان با جدیت ادامه دارد

بازرس ویژه استاندار هرمزگان بر ضرورت اجرای طرح بازرسی ویژه از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

طرح بازرسی ویژه در ماه مبارک رمضان با جدیت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اسدی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از واحدهای صنفی با تاکید بر ضرورت تداوم بازرسی‌ها به ویژه در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همراه شدن فصل گرم تابستان با ماه مبارک رمضان حساسیت زیادی را برای فراهم کردن ارائه مواد غذایی سالم ایجاد کرده است که در همین راستا فعالیت بازرسین بهداشت برای حفظ سلامتی مردم دو چندان می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی افزایش می‌یابد، افزود: به دلیل شرایط خاص این ماه با تغییر ساعات فعالیت مراکز عرضه مواد و غذا بازرسی‌ها تا یکی دو ساعت بعد از افطار ادامه دارد.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان ادامه داد: مردم باید توجه داشته باشند به دلیل اینکه تقلب در زولبیا و بامیه به واسطه استفاده از رنگ‌های غیرمجاز و روغن‌های مانده زیاد است، پس باید این شیرینی را از مراکز معتبر و مجاز که پروانه وزارت بهداشت دارند، خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ‌اگر مردم مشاهده کردند مراکزی به عرضه مواد غذایی مثل حلیم یا آش برخلاف مجوز اقدام یا مواد غذایی غیربهداشتی ارائه می‌کنند، این موارد را از طریق سامانه 124 اعلام کنند تا هرچه سریعتر آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

اسدی افزود: در استان هرمزگان طرح نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و بازرس‌ها به طور ویژه قیمت کالاها را کنترل می‌کنند و بر بازار نظارت کامل دارند.

وی همچنین خواستار ارائه گزارشات سازنده مردم از تخلفات واحدهای صنفی متخلف شد و اضافه کرد: مردم می‏توانند از تلفن گویای 124 برای ارائه گزارشات خود استفاده کنند.

انتهای پیام/2310/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول