اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی آذربایجان غربی خبر داد

استفاده از بازرسان افتخاری در سازمان بازرسی آذربایجان غربی

رئیس سازمان بازرسی آذربایجان غربی گفت: بازرسان افتخاری در سازمان بازرسی آذربایجان غربی برای انجام وظایف محوله به کار گرفته می‌شوند.

استفاده از بازرسان افتخاری در سازمان بازرسی آذربایجان غربی

احمدرضا مشایخی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های دولتی بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته که به دلیل کمبود بودجه جذب کارشناس دشوار بوده، و از کارشناسان مجرب و افتخاری استفاده می‌شود.

وی افزود: دستگاه قضایی کشورمان برای انجام دادن مسئولیت محوله، ساز و کار مورد نیاز را در قالب سازمان بازرسی فراهم کرده است.

مشایخی به دو مسئولیت این سازمان طبق نص صریح قانون اشاره کرد و بیان داشت: بازرسی و نظارت دو وظیفه این مجموعه قلمداد می‌شود که در این راستا سه نوع بازرسی اعم از فوق‌العاده، برنامه‌ای و موردی طراحی و اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی آذربایجان غربی به سیر صعودی بازرسی‌های انجام شده در سال 1391 در مقایسه با سال 1388 اشاره کرد و ادامه داد: در سال 1388 به تعداد 23 فقره و در سال گذشته 44 فقره بازرسی برنامه‌ای انجام گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال 1388 فقط یک فقره و در سال 1391 به تعداد 66 فقره بازرسی فوق‌العاده انجام شد، از طرف دیگر در سال 1388 به تعداد 39 بازرسی موردی و در سال گذشته 94 بازرسی موردی انجام گرفت.

انتهای پیام/61002/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول