اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه عنوان کرد

بازرسی مستمر از بازار کهگیلویه توسط بازرسان صنعت و معدن

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه گفت: بازرسان اداره صنعت و معدن به صورت مستمر بازار و به خصوص فروشگاه‌های عرضه اقلام پرفروش را زیر نظر دارند.

بازرسی مستمر از بازار کهگیلویه توسط بازرسان صنعت و معدن

سید باقر افشین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با اشاره به آغاز طرح ضربتی کنترل بازار ویژه  ماه رمضان در سطح شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: بازرسان اداره صنعت و معدن به صورت مستمر بازار و به خصوص فروشگاه‌های عرضه اقلام پرفروش را زیر نظر دارند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه در ادامه از همه رسانه‌ها خواست به عنوان چشمان بیدار جامعه هرگونه تخلف و حتی کم‌کاری دستگاه‌های ذیربط را انعکاس دهند و نگذارند کم کاری‌ها و سوء مدیریت‌ها بر آشفتگی بازار بیفزاید.

این مسئول اذعان داشت: باید قبول کنیم که با توجه به شرایط بازار و برخی فشار ها که از گرانی‌های موجود بر مردم و به خصوص اقشار ضعیف که البته تعداد آنها در استان کم نیست، برنامه‌ها و اخبار مربوط به بازار باید در اولویت باشد.

وی از مدیران صدا و سیما خواست تا با تولید برنامه‌های کاربردی‌تر و انعکاس نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های کنترل کننده بازار یاری‌رسان مسئولان در این حوزه‌ها باشند.

افشین در ادامه با بیان این اکثر جامعه استان و کسانی که برنامه‌های شبکه استان را می‌بینند افراد سنتی هستند اذعان داشت: به همین دلیل ذهنیت این افراد از رسانه تنها صدا و سیماست و این عزیزان اطلاعات و اخبار خود را از این رسانه دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: همین تفکر سنتی حاکم بر جامعه باعث شده که اخبار و گزارش‌های قوی و مؤثر خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در سایه قرار گیرد و به جرأت می‌توان گفت این رسانه‌ها فراتر از سطح استان کار می‌کنند و کارکنان صدا و سیما باید از تجربیات این عزیزان در تولید اخبار و برنامه‌های خود بهره ببرند.

انتهای پیام/82008/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول