اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خبر داد

افزایش 20 درصدی تماس با بازرسی پلیس خراسان شمالی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: طی بهار امسال 476 نفر با دفتر نظارت همگانی این استان تماس گرفته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

افزایش 20 درصدی تماس با بازرسی پلیس خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی جعفری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع تماس‌های گرفته شده 329 مورد انتقاد از عملکرد کارکنان انتظامی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: از مجموع پیام‌های قابل رسیدگی به دفتر نظارت همگانی بازرسی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی طی این مدت، تقدیر و تشکر با 264 مورد و 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به امکان ارتباط مستقیم با فرمانده انتظامی استان وجود دارد، گفت: همچنین نشست‌های ارتباط مستقیم و چهره به چهره فرمانده انتظامی این استان در دفتر نظارت همگانی برگزار می‌شود که تمام شهروندان می‌توانند به صورت حضوری و یا با شماره تلفن‌های 197 تماس حاصل و نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد عملکرد پلیس مطرح کنند.

وی افزود: سامانه 197 پل ارتباطی با پلیس بوده و مردم می‌توانند از طریق آن نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنند.

به گفته جعفری، علاوه بر بررسی تماس‌های مردم این سامانه، بازرسی فرماندهی انتظامی استان هم به صورت تحقیقات میدانی در مورد عملکرد پلیس، بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه انتقادات سازنده موجب پیشرفت هر سازمان است، تصریح کرد: ارتباط مردم با سامانه 197 موجب افزایش مشارکت صحیح و بیشتر مردم در طرح‌ها، کاهش میزان جرائم و تخلفات احتمالی کارکنان می‌شود.

رئیس پلیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی هدف از راه‌اندازی سامانه 197 را افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه پلیس دانست و تاکید کرد: این سامانه به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردمی است.

وی با بیان اینکه پلیس جامعه محوری را در پیش گرفته است، گفت: به همین منظور از عموم مردم انتظار می‌رود تا خودشان نقش ناظر و پلیس را ایفا و هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را برای افزایش کارکرد پلیس به بازرسی فرماندهی انتظامی استان منعکس کنند.

جعفری پلیس را همگام با جامعه دانست و اظهار کرد: این نیرو جدای از جامعه و مردم نیست چون می‌خواهد خدمتگزاری بیشتری را در جامعه داشته باشد، نیازمند مشارکت مردم در برنامه‌های این مجموعه است.

وی با بیان اینکه پلیس از مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: برای ارتقای سطح مأموریت‌های پلیس ارائه هرگونه پیشنهاد ضرورت داشته از این رو سامانه 197 در طول شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های هم استانی‌ها درباره عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/63001/س40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول