اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان البرز:

40 تیم بازرسی در استان البرز به صورت ویژه فعالیت اصناف را کنترل می‌کنند

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: 40 تیم بازرسی در استان البرز به صورت ویژه فعالیت اصناف را کنترل می‌کنند.

40 تیم بازرسی در استان البرز به صورت ویژه فعالیت اصناف را کنترل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، سهراب قاسمی‌وند با اعلام این خبر اظهار داشت: در این راستا طرح تشدید نظارت و بازرسی‌ها همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: اقلام اساسی مورد توجه این سازمان در این ایام شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، خرما، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر و موارد دیگری همچون زولبیا و بامیه، سبزیجات و میوه است.

این مسئول افزود: معاونت نظارت و بازرسی با تشکیل 40 تیم بازرسی در سطح استان، به صورت ویژه نرخ‌ها و قیمت اقلام مورد هدف را رصد نموده و در صورت برخورد با هرگونه تخلف صنفی برخوردهای قانونی لازم را اعمال و آنها را به سازمان تعزیرات حکومتی جهت اعمال جرایم لازم معرفی خواهند کرد.

قاسمی‌وند تاکید کرد: اصل نخست در اجرای این طرح ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در ایام پیش رو می‌باشد که در این خصوص با توجه به تمهیدات اتخاذ شده جهت تامین مایحتاج عمومی شهروندان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت امیدواریم که عملکرد حوزه نظارت و بازرسی نیز در کنترل بازار کاملاً موثر واقع گردد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در پایان با اشاره بر لزوم مشارکت هرچه سازنده‌تر شهروندان استان در راستای معرفی متخلفان صنفی از طریق سامانه تلفن گویای 124 خاطرنشان کرد: در پایش مستمر بازار مردم نقشی ویژه دارند که در صورت مشارکت و همراهی خود می‌توانند جلوی بسیاری از تخلفات احتمالی را بگیرند و امکان برخورد قانونی با متخلفان را فرآهم آورند.

انتهای پیام/2302/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول