اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماه امسال

3 هزار و 477 مورد بازرسی از بازار اسدآباد انجام شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: 3 هزار و 477 مورد بازرسی از بازار اسدآباد در سه ماه امسال انجام شد.

3 هزار و 477 مورد بازرسی از بازار اسدآباد انجام شد

علی حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی مستمر از سطح بازار شهرستان اسدآباد اظهار داشت: در سه ماه امسال تعداد کل بازرسی شده از سوی بازرسان اتحادیه صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت 3 هزار و 477 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 394 بازرسی از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان انجام شد، گفت: بازرسان اتحادیه صنفی شهرستان نیز یک هزار و 83 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اسدآباد داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد ادامه داد: در جریان بازرسی بازرسان این اداره 128 واحد صنفی متخلف شناسایی شدند که بیشترین موارد تخلف شامل گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

وی با بیان اینکه 170 مورد اخطار و پلمب نیز از سوی بازرسان اتحادیه به واحدهای متخلف داده شد، ابراز داشت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به ستاد خبری 124 اعلام کنند.

حیدری با اشاره به اینکه طرح ضیافت امسال در شهرستان اسدآباد به خوبی در حال اجراست افزود: در راستای ایجاد زمینه برای تأمین بدون دغدغه مایحتاج مردم، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و اقلام اساسی آنها در سطح شهرستان در حال توزیع است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کالاهای اساسی مردم به وفور در انبارهای شهرستان موجود است، گفت: مشکلی از بابت تأمین مایحتاج مردم وجود ندارد.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول