اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری انجام شد

بازرسی 4500 مرکز عرضه مواد خام و پروتئینی در ملایر

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان ملایر از اجرای 4 هزار و 500 مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد خام و پروتئینی در ملایر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

بازرسی 4500 مرکز عرضه مواد خام و پروتئینی در ملایر

علی نجفلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه همه ساله همزمان با ایام ماه مبارک رمضان شبکه دامپزشکی شهرستان در راستای سلامت مردم در استفاده از مواد خامی و گوشتی اقدامات و تدابیری انجام می‌دهد افزود: امسال نیز از روز اول ماه رمضان به مدت یک ماه این اقدامات انجام می‌شود.

وی از اجرای گشت و بازرسی سه اکیپ ثابت همه روزه در ساعات بعد از ظهر در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یک اکیپ سیار نیز صبح‌ها کار بازرسی را در شهرستان بر عهده دارد.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر بیان کرد: اکیپ‌های بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان از تمام واحدها و مراکز عرضه مواد خامی و گوشتی بازرسی به عمل آورده و همچنین کار سرکشی به رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و... را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 140 قصابی و مرغ‌فروشی در ملایر فعال است تصریح کرد: 70 تالار و رستوران نیز در ملایر فعال است که نیروهای شبکه دامپزشکی کار بازرسی از این تعداد رستوران را بر عهده دارند.

نجفلو اظهار داشت: شبکه دامپزشکی ملایر بدون اغماض با هر نوع تخلف در سطح شهرستان در عرضه مواد خامی پروتئینی برخورد می‌کند.

وی افزود: همشهریان می‌توانند موارد تخلف را سریعاً به شبکه دامپزشکی شهرستان ملایر اطلاع دهند.

مدیر دامپزشکی ملایر همچنین از شهروندان خواست از خرید مرغ و گوشت بدون مهر و یا مهر مخدوش‌شده خودداری کنند.

وی یادآور شد: در صورتی که بتوانیم امکانات حمل و نقل را به روستاها برای اکیپ‌های بازرسی فراهم کنیم بازرسی‌ها در سطح روستاها نیز انجام خواهد گرفت.

نجفلو خاطرنشان کرد: روستاییان نیز می‌توانند از طریق تلفن و یا مراجعه به دامپزشکی شهرستان موارد تخلف را در عرضه مواد خام و پروتئینی غیر بهداشتی به دامپزشکی ملایر اطلاع دهند.

وی با افزود: در راستای اطمینان بیشتر خرید بهداشتی گوشت و مرغ طرحی در دست اقدام است که مشخصات کامل لاشه در پشت لاشه چسبانده می‌شود و دیگر نیازی به مهر نخواهد بود.

مدیر دامپزشکی ملایر از اجرای 4 هزار و 500 مورد بازرسی از مراکز عرضه مواد خام و پروتئینی در ملایر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و ابراز داشت: این تعداد بازرسی از مراکز عرضه، تالارها، رستوران‌ها و ... بوده است.

وی در پایان از کشتار شبانه‌روزی 125 هزار قطعه طیور در کشتارگاه‌های این شهرستان خبر داد و افزود: همچنین بیش از 9 هزار رأس گاو و گوسفند نیز در شهرستان ملایر هر ماه بازرسی می‌شوند.

انتهای پیام/‌89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول