اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی دشتی خبر داد

تشدید بازرسی بر قیمت و کیفیت کالاها در ماه مبارک رمضان

رئیس مجمع امور صنفی دشتی گفت: بازرسی‌ کنترل قیمت‌ها و کیفیت کالاها در تمام طول سال به ویژه در ایام ماه رمضان با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

تشدید بازرسی بر قیمت و کیفیت کالاها در ماه مبارک رمضان

مجید مختاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: بازرسی‌ها در تمام طول سال به ویژه در ایام ماه رمضان که تقاضا در بازار افزایش می‌یابد با دقت بیشتری صورت می‌گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی دشتی افزود: در شهرستان دشتی طرح نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان انجام گرفته و بازرسی‌ها را در دو نوبت تجدید کرده‌ایم که به طور ویژه قیمت کالاها را کنترل و بر بازار نظارت کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: بازرسان اصناف در کنار بازرسان صنعت، معدن و تجارت بر توزیع و قیمت 22 قلم کالای اساسی که نرخ آنها از سوی دولت مصوب شده است، نظارت کامل دارند.

مختاری خاطرنشان کرد: به منظور افزایش بازرسی‌ها در سطح شهرستان دشتی از اول ماه رمضان تاکنون بیش از 900 بازرسی در شهرهای کاکی، شنبه و خورموج انجام داده‌ایم.

وی گفت: در شهرستان دشتی دو هزار و 550 واحد صنفی در قالب 13 اتحادیه و یک دفتر نمایندگی در کاکی فعالیت می‌کنند.

مختاری ابراز داشت: یکی از فعالیت‌هایی که در ماه رمضان انجام داده‌ایم، برپایی نمایشگاه طرح ضیافت است که با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه فروش فوق‌العاده صنف خواربار و لبنیات شهرستان دشتی در قالب طرح ضیافت با تخفیف 15 تا 20 درصد اجناس به مردم ارائه دادیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول