اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح ضیافت صورت گرفت

بازرسی از 476 واحد صنفی در کازرون

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون گفت: از آغاز اجرای طرح ضیافت تاکنون 476 واحد صنفی عرضه کننده لبنی و نانوایی‌ این شهرستان مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.

بازرسی از 476 واحد صنفی در کازرون

سهراب رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: مأموران نظارت و بازرسی این اداره در طول این مدت با کنترل قیمت‌ها در اقلام مورد نیاز مردم، در 476 واحد صنفی 28 متخلف را شناسایی و افزون بر 900 هزار تومان آنها را جریمه کرده‌اند.

وی بیشتر تخلفات واحدهای صنفی مربوطه را عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و گران‌فروشی عنوان کرد و افزود: پرونده واحدهای متخلف با تنظیم گزارش‌های مربوطه برای صدور حکم به اداره تعزیرات ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون گفت: در راستای اجرای طرح ضیافت برای تنظیم بازار این اداره بیش از 170 تن شکر، 75 تن مرغ منجمد، 20 تن گوشت گوساله منجمد و نزدیک به 20 تن برنج را در سطح این شهرستان در حال توزیع دارد.

رزاقی قیمت اقلام مورد نیاز برای تنظیم بازار از جمله شکر را کیلویی یک‌هزار و 500 تومان، گوشت گوساله منجمد 17 هزار و 300 تومان، مرغ منجمد 5 هزار و 200 تومان و برنج را کیلویی 2 هزار و 250 تومان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: این اقلام به طور گسترده در اکثر فروشگاه‌های این شهرستان و تعاونی‌ها از جمله رفاه کارگران و فرهنگیان و نیز برخی واحدهای صنفی روزانه در حال توزیع است.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود به فعالیت‌های این اداره در سال گذشته و ارائه تسهیلات به واحدهای صنفی در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: 33 واحد صنفی تولیدی در قالب جوشکاران، کابینت‌سازان، خیاطان و درودگران پس از ثبت نام در سایت مربوطه موفق به دریافت 330 میلیون تومان تسهیلات واحدهای انرژی‌بر شدند.

رزاقی در پایان اذعان داشت: در سال گذشته نیز 85 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 42 قالیباف در سطح این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول