اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

بازرسی از 21 هزار بنگاه اقتصادی در گیلان

سرپرست اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از بازرسی 21 هزار بنگاه اقتصادی این استان در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

بازرسی از 21 هزار بنگاه اقتصادی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا حسینیان ظهر امروز در جلسه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح از چهارم تیرماه جاری تاکنون 21 هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی در گیلان صورت گرفته است.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها 800 مورد تخلف شناسایی و متخلفان مذکور با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسئول، ارزش پرونده‌های متشکله مذکور را بالغ بر 630 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با تصریح بر اینکه در این مدت 566 مورد گزارش مردمی نیز توسط ستاد خبری سازمان دریافت شد، یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته توسط بازرسان مذکور 236 مورد از آنها متخلف شناخته شدند که منجر به تشکیل پرونده و معرفی واحدهای مذکور به تعزیرات حکومتی شده است.

حسینیان اضافه کرد: در این مدت 144 مورد گشت مشترک بازرسی توسط بازرسان این سازمان و اداره‌های ذی‌ربط به‌ویژه مجامع امور صنفی، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، دامپزشکی و نیروی انتظامی در سطح استان برگزار شد.

وی عمده تخلفات واحدهای متخلف مذکور را شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، صادر نشدن فاکتور، عرضه خارج از شبکه و کم‌فروشی عنوان کرد.

سرپرست اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: عمده تخلفات مربوط به این طرح نیز در حوزه عرضه حبوبات و غلات با پرونده‌هایی به ارزش در مجموع 147 میلیون ریال و مواد پروتئینی با پرونده‌هایی با ارزش مجموعاً 49 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول