اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فردوس خبر داد

حضور هزار دانش‌‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت در فردوس

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس از حضور یک‌هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.

حضور هزار دانش‌‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدمهدی علیپرست ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: شهرستان فردوس با برگزاری 88 کلاس اوقات فراغت در 14 پایگاه توانسته رتبه نخست استان را از آن خود کند.

وی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 119 دانش آموز و یک‌هزار و 411 نفر ساعت در پایگاه‌های اوقات فراغت شهرستان فردوس مشغول به فعالیت هستند.

علیپرست با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه اعتباری برای اجرای طرح اوقات فراغت به شهرستان فردوس اختصاص نیافته، افزود: هزینه این کلا‌س‌ها توسط دانش‌آموزان و به صورت خودگردان تامین شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس همچنین از حضور 400 دانش‌آموز در طرح هجرت خبر داد و تصریح کرد: طرح هجرت در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار و دانش‌آموزان به زیباسازی و بهسازی مدارس روستایی کمک می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح سه هزار در مقطع ابتدایی، یادآور شد: در شرایط برابر و با حضور هیئت ناظر، امتیازات معلمان محاسبه و سازماندهی شد و این طرح در مقطع راهنمایی در حال اجرا و در مقطع متوسطه نیز از 31 تیرماه آغاز می‌شود.

حضور 50 دانش‌آموز در طرح اعتکاف علمی

معاون آموزش و پرورش فردوس نیز از حضور 50 دانش‌آموز در طرح اعتکاف علمی خبر داد و گفت: این طرح در دهه آخر ماه مبارک رمضان برگزار و در سه روز اعتکاف، مسائلی نظیر سبک زندگی، مشاوره، مسائل مذهبی و فرهنگی توسط کارشناسان برای دانش آموزان تبیین می‌شود.

حسین ستودیان با ارائه گزارشی از نظارت بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، متذکر شد: جلساتی با حضور مدیران و معاونان مدارس در 10 آموزشگاه شهرستان برگزار و مشکلات این سند مورد بررسی قرار گرفت.

وی اذعان داشت: حجم زیاد کتاب‌ها، وقت کم، لزوم اختصاص معلم ویژه به برخی دروس از جمله قرآن برای پایه اول تا سوم ابتدایی و عدم آگاهی برخی معلمان از سند تحول بنیادین، مسائلی و موضوعاتی بود که توسط معلمان مدارس مطرح شد.

انتهای پیام/69007/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول