اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

دستگاه‌های برتر در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تقدیر می‌شوند

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی بر اساس هشت شاخص تعریف شده ارزیابی می‌شوند، گفت: می‌توان در پایان تابستان دستگاه‌های برتر این عرصه را شناسایی و از آنها تقدیر کرد.

دستگاه‌های برتر در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی سامانه رصد برنامه‌های اوقات فراغت ارگان‌ها اظهار داشت: این سامانه قابلیت ارزیابی را هم به ناظران می‌دهد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های اجرایی بر اساس هشت شاخص تعریف شده ارزیابی می‌شوند، افزود: می‌توان در پایان تابستان دستگاه‌های برتر این عرصه را شناسایی و از آنها تقدیر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به میزبانی دانشگاه پیام‌نور از یک‌هزار 200 و دانشجوی ورزشکار تحت عنوان المپیاد اشاره کرد و گفت: این مسابقات در اواخر مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی در ادامه گزارشی از روند عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان طی هشت سال گذشته ارائه کرد.

رحمانی از افزایش سرانه ورزشی در سطح استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: سرانه ورزشی استان زنجان در حال حاضر 70 سانتی‌متر است.

وی از در دست احداث بودن 35 سانتی‌متر فضای ورزشی در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این فضاها، زنجان در افزایش سرانه ورزشی جلوتر از برنامه کشوری قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تعداد مدال‌های کسب شده در سال گذشته را 937 مدال عنوان و اضافه کرد: این آمار با آمارهای سال 83 بسیار قابل توجه است.

وی به میزبانی 104 مسابقه ورزشی در استان زنجان طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: حضور حداقل 200 نفر به مدت سه تا پنج روز در هر یک از میزبانی‌ها در سطح استان فواید خاص خود از جمله در بعد اقتصادی به همراه می‌آورد.

رحمانی از اجرای بیش از 85 میلیارد تومان پروژه ورزشی طی هشت سال گذشته خبر داد و گفت: حدود 90 میلیارد تومان پروژه هم در دست اقدام است که بزرگترین آن پیست ورزشی دوچرخه‌سواری با 20 میلیارد تومان در جوار باشگاه 15 هزار نفری است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در این جلسه گزارشی از جشنواره علی‌اکبر برگزار شده در استان زنجان در بعد استانی را ارائه کرد.

حمید حسنی با بیان اینکه جشنواره علی‌اکبر در بین جوانان 14 تا 29 سال برگزار شده است، اضافه کرد: این جشنواره با 22 محور برگزار و از جوانان برگزیده با حضور مسئولان ارشد استان تجلیل شده است.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه گنجواره امام جوادالائمه خبر داد و گفت: از برگزیدگان شعر این گنجواره در روز شهادت امام جواد (ع) تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول