اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در 280 پایگاه اوقات فراغت چهارمحال و بختیاری

معاون اداره‌ کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آمادگی 280 مرکز اوقات فراغت در استان به ‌منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان در 280 پایگاه اوقات فراغت چهارمحال و بختیاری

افشین امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: به منظور استفاده حداکثری از فضیلت‌های ماه مبارک رمضان و تقویت پایه‌های دینی و معنوی در بین دانش‌آموزان از سوی اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی و پایگاه‌های اوقات فراغت در استان برنامه‌های ویژه‌ای به همین مناسبت تدارک دیده شده است.

وی از آمادگی 280 مرکز اوقات فراغت در سطح استان به‌ منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام خبر داد و گفت: در این تعداد پایگاه کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در رشته‌های ترتیل، قرائت، مفاهیم، تفسیر، حفظ و روخوانی قرآن آموزش داده می‎شود.

امیریان افزود: همچنین کلاس آموزش احکام، نهج البلاغه و داستان‌های قرآنی نیز در سطح استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از حضور 58 مربی قرآنی در 17 منطقه آموزش و پرورش در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سه مرکز دارالقرآن وابسته به آموزش و پرورش نیز در طول ماه رمضان کلاس‌های قرآنی از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر طرح هجرت بسیج سازندگی در 17 منطقه استان در دست اجراست و تاکنون 5 هزار و 800 دانش‌آموز در آن شرکت کرده‌اند.

امیریان خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان نیز در این مناطق برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: پس از ماه مبارک رمضان نیز اردوی جهادی یک روزه با شرکت 13 هزار دانش‌آموز در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول