اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

حضور 4500 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه دشتستان

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان از حضور 4500 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه دشتستان خبر داد.

حضور 4500 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی صبح امروز در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: وظایف آموزش و پرورش مختص بازه زمانی خاصی نیست و در طول دوره تحصیلات باید برای تمامی لحظات محصلین برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی اوقات فراغت از مسائل مهمی است که در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش به آن توجه دارد و متناسب با نیازمندی و توان دانش‌آموزان برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: شخصیت بسیاری از انسان‌ها و کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان در زمان اوقات فراغت شکل می‌گیرد و اوقات فراغت یک فرایند موقت و زودگذر نیست بلکه یک جریان دائمی و تدریجی است.

اسدی بیان داشت: در تابستان جاری چهار هزار و 500 دانش‌آموز دشتستانی در برنامه‌‌های اوقات فراغت تابستانه این شهرستان حضور دارند و در قالب کانون فرهنگی، مجتمع‌های ورزشی و دارالقرآن در این برنامه‌ها مشارکت دارند.

این مسئول عنوان کرد: اولویت برنامه‌های امسال در بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان با توجه به قرار داشتن چهار هفته از این ایام در ماه مبارک رمضان ترویج معارف دینی، قرآنی و اخلاقی است.

وی یادآور شد: موضوعات علمی رایانه، رباتیک، دینی و قرآنی، ورزشی و ادبی از جمله آموزش‌هایی است که در این پایگاه‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اشاره به رویکرد فعالیت‌های تابستانه و اوقات فراغت، ابراز داشت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش محور اصلی فعالیت‌های تابستانی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان با هدف کسب مهارت‌های اولیه زندگی است.

اسدی متذکر شد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فواید زیادی دارد و سبب می‌شود ایشان سال تحصیلی جدید را با نشاط و انرژی مضاعف شروع کنند.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول