اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر:

اجرای برنامه اوقات فراغت در بقاع 30 امامزاده استان بوشهر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال در ایام تعطیلات تابستان 15 عنوان برنامه فرهنگی هنری و مذهبی در بقاع 30 امامزاده استان بوشهر برگزار شده است.

اجرای برنامه اوقات فراغت در بقاع 30 امامزاده استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان عصر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: اداره کل اوقاف در فصل تابستان طرح نشاط معنوی را در امامزاده‌ها برگزار می‌کند که تاکنون بیش از 500 دانش‌آموز در کلاس‌های نشاط معنویی امام‌زاده عبدالمهیمن (ع) و قدمگاه مالک اشتر ثبت نام کرده‌اند.

وی به طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال 3هزار نفر درطرح تربیت حافظان و قاریان شرکت خواهند کرد وحافظ آیات کلام وحی خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و امامزاده‌های استان بوشهر پرداخت و افزود: هدف از اجرای طرح ضیافت الهی تقویت باورها و اعتقادات دینی و همچنین آشنایی مردم با بقاع متبرکه و ایجاد فضای معنوی در این مکان‌ها است.

محمدیان با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری امامزاده‌ها باید به قطب معنوی کشور تبدیل شوند، افزود: برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی بسیاری در امامزاده‌ها برگزار می‌شود که در ماه مبارک رمضان این برنامه‌ها در قالب طرح ضیافت الهی به اوج خود رسیده است.

وی در ادامه، ترتیل خوانی قرآن، مراکز مشاوره و برپایی مراسمات دعا را از جمله برنامه‌های  این اداره در ماه رمضان برشمرد و عنوان کرد: مراسمات قرآن در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه توسط نخبگان قرآنی این اداره کل برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال تنوع برنامه‌های کلاسی را تقویت کرده‌ایم و در تمام کلاس‌ها سعی شده تا از قصه‌های قرآنی، معارف قرآنی، اخلاق، بازی قرآنی .... که توسط مبلغین اعزامی اجرا خواهد شد، بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول