اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

موضوع اوقات فراغت تشریفاتی نیست/صدا و سیما به مستندسازی اوقات فراغت بپردازد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه موضوع اوقات فراغت تشریفاتی و ویترینی نیست، گفت: معتقدم باید صدا و سیما به مستندسازی اوقات فراغت بپردازد.

موضوع اوقات فراغت تشریفاتی نیست/صدا و سیما به مستندسازی اوقات فراغت بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری تشکیل شد با اشاره به اینکه ارزیابی دقیقی از وضعیت دستگاه‌ها در حوزه اوقات فراغت نداریم، اظهار داشت: ارزیابی وضعیت امور اوقات فراغت جوانان استان باید به دست کارشناسان سپرده شود.

وی ادامه داد: وقتی بحث ناتوی فرهنگی مطرح است رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت باید بر اساس مولفه‌های" میل، انگیزه و مصلحت" باشد تا در جذب مخاطبان دچار سرخوردگی نشویم.

ابراهیمی با بیان اینکه مازندران دارای توانمندی و قابلیت‌های زیادی است که باید از همه موارد بهره‌مند شد، تصریح کرد: نگاه بهره‌مندی از توانمندی‌های استان باید هوشمندانه و توام با آموزه‌های تربیتی باشد.

وی با تاکید بر اینکه سامانه اوقات فراغت باید در روستاها طرح‌ریزی شود، یادآور شد: بخش مهمی از این کار برعهده جهاد کشاورزی است.

معاون استاندار مازندران نقش صدا و سیما را در حوزه اوقات فراغت به‌سزا دانست و ادامه داد: صدا و سیما در حوزه مستندسازی اوقات فراغت کمتر فعالیت کرده است.

وی متذکر شد: به مقوله اوقات فراغت نباید نگاه تشریفاتی و ویترینی داشته باشیم.

ابراهیمی افزود: اگر برنامه‌های اوقات فراغت نموداری شود اثرگذار نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دنیا نسبت به برنامه‌های اوقات فراغت نگاهی متفاوت دارد، بیان داشت: بدون اینکه به نشاط جوانان آسیب برسد اوقات فراغت باید به کار و عمل تبدیل شود.

انتهای پیام/86006/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول