اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ارشاد مازندران در زمینه طرح دریا و اوقات فراغت بودجه‌ای ندارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اداره کل ارشاد مازندران در زمینه طرح دریا و اوقات فراغت، هیچ بودجه‌ای ندارد.

ارشاد مازندران در زمینه طرح دریا و اوقات فراغت بودجه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مؤثری در حماسه آفرینی 24 خرداد داشتند.

وی افزود: در روز خبرنگار از خبرنگارانی که فعالیت بیشتری در حوزه انتخابات داشتند تجلیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه قرآن و عترت هیچ‌گاه از هم جدا نمی‌شوند، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم راهی جز استفاده از قرآن نیست.

ابراهیمی با بیان اینکه با تشکیل معاونت قرآن و عترت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیی فعالیت‌های قرآنی تجمیع می‌شود، ادامه داد: طرح جامع مهندسی برنامه‌های قرآنی و تدوین بانک اطلاعاتی در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن هر ساله به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شد، گفت: امسال نمایشگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در 16 شهرستان برگزار می‌شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر دائر بودن این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه قرآنی مرکز استان هم از 27 تیرماه تا پنجم مرداد ماه در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد در ساری برگزار می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه‌های اوقات فراغت، اظهار داشت: کار اوقات فراغت را نباید فقط مختص فصل تابستان بدانیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید در طول سال، لحاظ شود، گفت: نباید تصور کنیم اوقات فراغت صرفا مربوط به دانش‌‌آموزان و دانشجویان است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه اداره کل ارشاد مازندران در زمینه طرح دریا و اوقات فراغت، هیچ بودجه‌ای ندارد، یادآور شد: عده‌ای انتظار دارند که ارشاد استان در این دو زمینه ورود پیدا کند.

وی ادامه داد: طرح دریا ملی است اما بانگاه و بودجه محلی و بومی‌گری اداره می‌شود.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول