اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن:

اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی درست و جدی است.

اوقات فراغت نیازمند برنامه‌ریزی جدی است

حسین شهیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فومن برگزاری کلاس‌های هنری را در ایجاد خلاقیت و سازندگی آینده‌سازان جامعه مهم دانست. دین مبین اسلام به مسئله وقت، توجه بسیاری دارد تا جایی که خداوند در قرآن اوقات فراغت را زیرمجموعه‌ای از برنامه زمانی روزانه معرفی می‌کند.

این مسئول اوقات فراغت را به شمشیری دولبه تشبیه کرد و افزود: غفلت و بی‌توجهی نسبت به آن می‌تواند موجب انحراف و سقوط فرد در جامعه شود.

وی برنامه‌ریزی صحیح در زمینه اوقات فراغت را مورد تأکید قرار داد.

رئیس فرهنگ ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با همکاری پنج انجمن هنری فعال، دو آموزشگاه هنری، کانون قرآن و عترت (ع) و موسسه قرآنی باب‌العلم برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی را در طول سال برگزار می‌کند.

وی این برنامه‌ها را برپایی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، خوشنویسی و طراحی رنگ روغن، سفره آرایی و کارگاه‌های آموزشی شعر، داستان و بازیگری برای سنین کودک، نوجوان و بزرگسال برشمرد.

شهیدزاده، آغاز کلاس‌های طرح اوقات فراغت فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن را از 10 تیر جاری به صورت رسمی در مجتمع فرهنگی و هنری حضرت سید‌الشهدا (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ذکر کرد این کلاس‌ها تا کنون با استقبال خوبی همراه بوده است.

انتهای پیام/2300/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول