اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان تأکید کرد

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت تمام جوانان/80 درصد جوانان زیر پوشش دستگاه‌‌های دولتی نیستند

فرماندار همدان گفت: برخی از دستگاه‌ها فقط جامعه هدف خود را پوشش می‌دهند، این در حالی است که 80 درصد جوانان زیر پوشش دستگاه‌های دولتی نیستند و باید برای این افراد برنامه‌ریزی شود.

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت تمام جوانان/80 درصد جوانان زیر پوشش دستگاه‌‌های دولتی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان با تأکید بر اینکه باید جوان‌باوری و جوان‌محوری در اولویت برنامه‌ها باشد اظهار داشت: در طول 34 سال گذشته هر وقت به جوانان اعتماد شده اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره به جوانان اعتماد داشتند افزود: با توجه به اینکه هرم سنی کشور جوان است و جوانان بیشترین گستردگی جمعیتی کشور را دارند غفلت از آنها آسیب‌رسان است.

فرماندار همدان تصریح کرد: دشمن برای جوانان برنامه‌ریزی کرده و با تهاجم فرهنگی این قشر عظیم را مورد هجمه قرار داده و جنگ فرهنگی را تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید فعالیت‌های فرهنگی بیشتری را ارائه کرد اضافه کرد: برخی از دستگاه‌ها فقط جامعه هدف و کارکنان خود را پوشش می‌دهند و این در حالی است که 80 درصد جوانان زیر پوشش دستگاه‌های دولتی نیستند و برای این افراد باید برنامه‌ریزی شود.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به اینکه سامانه اوقات فراغت بانک اطلاعاتی کاملی است بیان داشت: هدف عمده در این سامانه معرفی فعالیت‌های دستگاه‌ها به جامعه است و اینکه جوانان با شناخت نوع فعالیت‌ها از ظرفیت دستگاه‌ها برای گذران اوقات فراغت خود استفاده کنند. 

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای سنجش میزان رضایت‌مندی دستگاه‌ها از فعالیت‌هایشان، خودارزیابی است که باید مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان همدان نبود مراکز مشاوره جوانان را یکی از خلأهای برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دانست و اذعان داشت: شخصیت افراد در زمان کودکی شکل می‌گیرد و از همان کودکی باید افراد را تربیت کرد.

وی در پایان با بیان اینکه جوانان منشأ خیر و برکت هستند، افزود: دولتی شدن برنامه‌ها محدودیت اجرا را ایجاد می‌کند و برای جلوگیری از این محدودیت‌ها باید از ظرفیت سازمان‌های غیر دولتی استفاده شود.

انتهای پیام/89019/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول