اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر:

تجیهز کتابخانه‌های خرمشهر به وبلاگ اطلاع‌‌رسانی/ برگزاری ویژه برنامه‌های اوقات فراغت

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر گفت: همه کتابخانه‌های عمومی خرمشهر مجهز به وبلاگ جهت اطلاع رسانی شده‌اند و این وبلاگ‌ها فعالیت خوبی از کتابخانه‌ها ارائه می‌دهند.

تجیهز کتابخانه‌های خرمشهر به وبلاگ اطلاع‌‌رسانی/ برگزاری ویژه برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خرمشهر، محمد جوروند اظهار کرد: با تلاش همکاران همه کتابخانه‌های عمومی خرمشهر مجهز به وبلاگ جهت اطلاع رسانی شده‌اند و این وبلاگ‌ها فعالیت خوبی از کتابخانه‌های ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: از جمله اطلاع رسانی فعالیت‌های کتابخانه‌ها، اخبار کتابخانه‌ها، مسابقات و... و حتی برنامه‌های پیش بینی شده را نیز اعلام می‌کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر افزود: اعضا و مراجعین در خرداد ماه استقبال بیشتری از مسابقات و برنامه‌های فرهنگی داشته‌اند که در این دوره مسابقات که همزمان با مناسبت‌های خاص خردادماه بوده است با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده‌ایم به طوری که با حضور بیش از 2 هزار نفر در تمام رده‌های سنی و فرهنگی و ... رکورد بی‌نظیری را بر جای گذاشتیم.

وی گفت: علت این استقبال را می‌توان تنوع مسابقات و افزایش مهلت ارسال آثار دانست که با زمان بندی مناسب موجب کسب نتیجه بهتر شد.

جوروند همچنین عنوان کرد: همچنین به مناسبت‌های خاص در کتابخانه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود و در حال حاضر نیز برنامه‌های اوقات فراغت کتابخانه‌های عمومی خرمشهر آغاز شده است و مراجعه اعضا نیز برای شرکت در این برنامه‌ها بیشتر شده است.

وی بیان کرد: اکنون مسابقات فرهنگی در تیر ماه نیز با همان جذابیت و تنوع در حال برگزاری است و استقبال اعضا نیز بهتر شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خرمشهر در پایان گفت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان هم امسال با شور و حال خاصی در شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد و ما برنامه‌های بسیار خوب و کاربردی از جمله دوره‌های آموزشی قرآن، مسابقات قرآنی، قرائت قرآن به صورت روزانه، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، سخنرانی مبلغان دینی در کتابخانه، نمایشگاه کتاب و... را در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/72001/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول