اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار خبر داد

اوقات فراغت فرصت مناسب تعالی و پیشرفت دانش‌آموزان

امام جمعه بهار گفت: اوقات فراغت فرصتی مناسب برای پیشرفت و تعالی دانش‌آموزان است که باید از این فرصت به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند.

اوقات فراغت فرصت مناسب تعالی و پیشرفت دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، صبح امروز امام جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و خیرین و نیکوکاران از کانون تابستانی کمیته امداد امام (ره) شهرستان بهار بازدید کردند.

در این بازدید امام جمعه بهار تابستان را فرصتی مناسب برای پیشرفت و تعالی دانش‌آموزان دانست و افزود: دانش‌آموزان باید از این فرصت به نحو مطلوبی بهره‌مند شوند که در این راستا باید امکانات بیشتری نیز برای آنها در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی اظهار داشت: فرهنگ زیربنای هر توسعه‌ای است و بدون شک برای پیشرفت و موفقیت در عرصه‌های مختلف باید کار فرهنگی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: جوانی فرصت مناسبی برای تهذیب و کسب علم و دانش است که باید در کنار توجه به مسائل علمی، به مسائل فرهنگی و دینی جوانان نیز توجه شود.

فرماندار بهار نیز نشاط را در کنار کار و فعالیت امری مهم دانست و افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت، افزایش دانش و بینش دانش‌آموزان و بالا بردن سطح دین‌باوری و اعتقادی جوانان در تابستان وظیفه‌ای همگانی است.

نصرت‌الله گلکارزاده تلاش‌های کمیته امداد در خصوص آموزش و کسب مهارت‌های مختلف فنی و هنری را مفید ارزیابی کرد و گفت: بر این اساس تلاش امدادگران در ماه مبارک رمضان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ستودنی است.

وی یادآور شد: کانون پیروان ولایت که بسیاری از جوانان زیر پوشش کمیته امداد در آن عضو هستند، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ولایی دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار نیز در این جلسه اظهار کرد: در ایام تابستان در این کانون کلاس‌های اعتقادی، احکام، آموزش تابلو فرش، کامپیوتر، خیاطی، زبان‌خارجه، طراحی و کلاس‌های ورزش برگزار می‌شود.

عیسی شهبازی به کسب رتبه برتر کانون شهرستان بهار در سال 91 اشاره کرد و افزود: این کانون برای برگزاری مطلوب کانون تابستانی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان زیر پوشش، حمایت‌های همه جانبه‌ای را از سوی مسئولان و خیران می‌طلبد.

وی ابراز داشت: کانون پیروان ولایت با هدف ترویج فرهنگ ولایی در میان جوانان این شهرستان تشکیل شده که مورد استقبال جوانان دانش‌آموز نیز قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهار در پایان افزود: اعضای این کانون از حمایت‌هایی چون تهیه متون درسی برخوردار می‌شوند تا در کنار موفقیت‌های تحصیلی در برنامه‌های فرهنگی کانون پیروان ولایت نیز شرکت کنند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول