اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

فراهم شدن امکانات حضور 83 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از ثبت 353 پایگاه اوقات فراغت تا مقطع کنونی در سامانه تعریف شده برای این کار خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 83 هزار دانش‌آموز از امکانات این پایگاه‌ها در طول ایام تعطیلات تابستان استفاده کنند.

فراهم شدن امکانات حضور 83 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی استان زنجان با بیان اینکه با تعطیلی مدارس تربیت دانش‌آموزان تعطیل نمی‌شود، اظهار داشت: با آغاز تعطیلات تابستانی ماموریت اصلی آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر نقش دیگر ارگان‌ها در برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان در ایام تابستان افزود: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بدون همکاری این ارگان‌‌‌‌‌ها قابلیت اجرایی ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به دایر شدن 324 پایگاه اوقات فراغت طی تابستان سال گذشته اشاره و تصریح کرد: بیش از 73 هزار دانش‌آموز در این پایگاه‌ها حضور یافته‌اند.

وی از ثبت 353 پایگاه اوقات فراغت تا مقطع کنونی در سامانه تعریف شده برای این کار خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 83 هزار دانش‌آموز از امکانات این پایگاه‌ها در طول ایام تعطیلات تابستان استفاده کنند.

نظری به جایگاه استان زنجان در برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: تلاش ما بهبود اوضاع اوقات فراغت برای دانش‌آموزان است.

در این جلسه رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان زنجان گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای دایر کردن پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح استان ارائه کرد و گفت: آموزش‌های مدیریتی در مورد اقتصاد مقاومتی از جمله رئوس برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش‌آموزان است.

رضایی هر دانش‌آموز یک مهارت را شعار انتخاب شده برای اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده توسط ارگان‌های مختلف توسط ناظران ارزیابی و رتبه‌بندی می‌شود.

وی افزایش بیکاری، فراهم شدن زمینه اعتیاد برای دانش‌آموزان، افزایش استفاده از ماهواره پرسه‌زنی در خیابان‌ها یا فضای مجازی را از جمله آسیب‌ها و تهدیدات غفلت از برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان توسط ارگان‌های مسئول اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش استان زنجان معرفت‌سازی، هویت‌آفرینی و بصیرت‌افزایی را از جمله محورهای تعریف شده برای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان کرد.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول