اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی قزوین عنوان کرد

ارائه 160 خدمت سازمان بهزیستی قزوین به مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سازمان بهزیستی استان قزوین در بیش از 160 زمینه به مددجویان جامعه هدف این سازمان خدمات ارائه می‌دهد.

ارائه 160 خدمت سازمان بهزیستی قزوین به مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین افشار‌مقدم ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته بهزیستی در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی این استان در بیش از 160 زمینه با هدف حفظ و ارتقای سلامت اجتماعی، روحی و روانی و سلامت به جامعه هدف این سازمان خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: این سازمان در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی به صورت جداگانه به مددجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی استان قزوین خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به هفته بهزیستی بیان کرد: این هفته مناسبی است تا اطلاعات و وظایف سازمان بهزیستی استان قزوین به مردم این استان اطلاع‌رسانی شود تا آنان شناخت عمیق‌تری نسبت به این وظایف پیدا کنند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه یک انسان سالم باید در حوزه‌های جسمی، روحی و روانی، اجتماعی و معنوی سلامت کامل داشته باشد تا به عنوان یک فرد سالم در جامعه قلمداد شود، عنوان کرد: افرادی که در یکی از این حوزه‌ها از سلامت کافی برخوردار نباشند زیر پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.

افشارمقدم متذکر شد: سازمان بهزیستی استان قزوین از طریق پنج دفتر از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان جامعه هدف این سازمان خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی استان قزوین به افرادی که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند مانند زنان بدسرپرست یا بی‌سرپرست خدمات ارائه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه سازمان بهزیستی استان قزوین تلاش می‌کند تا افرادی که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند با ارائه خدمات آنان را از مبتلا شدن به این آسیب‌ها جلوگیری کند، ابراز داشت: همچنین این سازمان به افرادی که در جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی مانند سوء‌مصرف مواد مخدر شدند نیز با ارائه خدمات به آنان تلاش می‌کند تا این افراد را به چرخه عادی زندگی برگرداند.

وی با اشاره به اینکه نبودن قشرهای آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده در جامعه از اهداف سازمان بهزیستی استان قزوین است، بیان کرد: جامعه ما هر لحظه از رسیدن به این هدف فاصله می‌گیرد که در این راستا باید کارشناسان مربوطه عوامل رفع عدم تحقق این هدف را دقیق‌تر بررسی کنند تا با عملیاتی کردن نتایج این کارشناسان به وضعیت خوبی برای تحقق بهتر این هدف در جامعه برسیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه شعار سازمان بهزیستی این استان در سال‌ جاری «بهزیستی برای تو» است، اظهار داشت: این شعار در جامعه با هدف کاهش مشکلات جامعه نامگذاری شده است که با هم‌افزایی و همکاری آحاد جامعه این مشکلات ریشه‌کن می‌شود.

انتهای پیام/77009/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول