اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال صورت گرفت

پذیرش 13 کودک خیابانی در بهزیستی بیرجند

رئیس‌ اداره بهزیستی بیرجند گفت: در سه ماهه نخست امسال 13 کودک خیابانی در مراکز کودکان خیابانی بیرجند پذیرش شدند.

پذیرش 13 کودک خیابانی در بهزیستی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شرفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مرکز مداخله در بحران فردی خانوادگی بهزیستی در سه ماهه نخست امسال 28 نفر پذیرش شده‌اند.

وی ادامه داد: هدف این مرکز کنترل و کاهش بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی با ارائه خدمات تخصصی به افراد آسیب دیده اجتماعی یا در معرض آسیب است.

بهره‌مندی 71 نفر از خدمات اجتماعی بهزیستی

رئیس‌ اداره بهزیستی بیرجند با اشاره به خدمات ارائه شده به مراجعان این مرکز تصریح کرد: در این مرکز خدمات مددکاری اجتماعی، روان‌شناسی، بهداشتی و درمانی، حقوقی، تیمی، آموزشی و پیگیری تلفنی ارائه شده است.

شرفی با بیان اینکه 71 نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی بهره‌مند شده‌اند، یادآور شد: این افراد از خدمات مددکاری اجتماعی و روان‌شناسی بهره‌مند شدند.

وی از وجود خط تلفن اورژانس اجتماعی خبر داد و اذعان داشت: افراد می‌توانند برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی از این خط تلفن استفاده کنند.

وجود 2 پایگاه خدمات اجتماعی در بیرجند

رئیس‌ اداره بهزیستی بیرجند با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 551 نفر با این خط تماس داشته‌اند، افزود: این افراد از خدمات مددکاری اجتماعی برخوردار شدند.

شرفی از وجود دو پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه شهر بیرجند خبر داد و اضافه کرد: تعداد 220 نفر از خدمات مددکاری، روان‌شناسی، بهداشتی و درمانی این پایگاه‌ها بهره‌مند شد‌ه‌اند.

وی از پذیرش 13 کودک خیابانی در مرکز کودکان خیابانی بیرجند خبر داد و خاطر نشان کرد: این کودکان از خدمات مددکاری اجتماعی، روان شناسی، بهداشتی و درمانی برخوردار شدند.

انتهای پیام/69010/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول