اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی:

بیش از 1000 مرکز و مهدکودک تحت نظارت بهزیستی آذربایجان غربی هستند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: مراکز تحت نظارت بهزیستی آذربایجان غربی بیش از یک هزار مرکز و مهدکودک است.

بیش از 1000 مرکز و مهدکودک تحت نظارت بهزیستی آذربایجان غربی هستند

راضیه خدادوست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 778 باب مهدکودک شهری و روستایی داریم که جمعیت تحت پوشش این مهدکودک‌ها 26 هزار نفر است.

وی با اشاره به رویکرد بهزیستی، تصریح کرد: هدفمند کردن بحث توسعه فرآیند توانمندسازی مددجویان به عنوان اولویت و هدف اصلی بهزیستی آذربایجان غربی است.

خدادوست با بیان اینکه بیش از 60 هزار نفر مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی آذربایجان غربی است، ادامه داد: افرادی که در بانک اطلاعاتی ما ثبت شده و مستمری‌بگیر سازمان تلقی می‌شوند نزدیک به 16 هزار نفر مددجو است.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی آذربایجان غربی در بحث توانمندسازی طبق قانون مکلف به توانمند کردن 10 درصد مددجویان بوده که در سال 91 حدود 5/13 درصد توانمندسازی مددجویان صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: امسال نیز در نظر داریم توانمندسازی مددجویان بالای 10 درصد تحقق یابد.

وی با اشاره به رویکردهای سال 92 اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، ادامه داد: ظرفیت‌سازی و شبکه‌سازی بین تشکل‌های سازمان‌های مردم نهاد و به ویژه تشکل‌های جامعه هدف، گسترش همکاری با سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط از طریق اعتمادسازی و ایجاد کارگروه‌های تخصصی بین‌بخشی به منظور ارتقای دانش سازمان در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و سازماندهی حوزه رفاه از جمله رویکردهای اداره بهزیستی آذربایجان غربی در سال 92 است.

خدادوست توسعه فرآیند توانمند‌سازی و ارتقای کیفیت زندگی جامعه هدف را به عنوان مهم‌ترین رویکرد بهزیستی آذربایجان غربی عنوان کرد و بر توسعه و ارتقای توانمند‌سازی مددجویان تاکید کرد.

وی راهبری و نظارت مراکز غیردولتی در قالب سازوکارهای قانونی و پایدار، توسعه خدمات سازمان، تقویت برنامه‌های آگاه‌سازی عمومی، جلب مشارکت و سازماندهی نیروهای متخصص برون‌سازمانی، تغییر روش‌های حمایتی مستقیم به رویکرد‌های بیمه‌ای و پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت فرهنگی را از دیگر رویکردهای اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برشمرد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول