اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت معلولان مازندران:

روسای بهزیستی در مازندران ملزم به داشتن مشاور معلول شدند

مدیرعامل جمعیت معلولان استان مازندران گفت: با ابلاغ مدیرکل بهزیستی مازندران، روسای بهزیستی در شهرهای مازندران ملزم به داشتن مشاور معلول شدند.

روسای بهزیستی در مازندران ملزم به داشتن مشاور معلول شدند

طالب‌علی پورشریعه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از تصمیم جدید مدیرکل بهزیستی مازندران برای ساماندهی بهتر به امور معلولان خبر داد و بیان داشت: در تصمیم جدید مدیرکل بهزیستی مازندران، تمامی روسا بهزیستی در شهرهای مازندران ملزم به داشتن مشاور در کنار مدیر شدند.

وی ادامه داد: انتخاب مشاور از جامعه معلول هر شهر گام بزرگی برای کمک به جامعه معلولان در مازندران است که این امر برای نخستین بار در کشور در حال انجام است.

مشاور مدیرکل بهزیستی مازندران در ادامه یادآور شد: با این تصمیم جدید تحولی برای تدوین و برنامه‌سازی برای جامعه معلولان در استان مازندران ایجاد می‌شود.

وی با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در تهیه و انتشار مشکل جامعه معلولان در گزارش خبری بیان داشت: قرار است رسانه ملی در استان مازندران نیز برنامه مشکلات جامعه معلولان را نیز در این زمینه تهیه کند.

پورشریعه در پایان گفت: جلسه مناسب‌سازی تردد معلولان در استان مازندران در حال پیگیری است و قرار است این موضوع به طور جدی‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول