اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بهزیستی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بیش از 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بهزیستی در استان آذربایجان غربی برای اجرا در این هفته پیش‌بینی شده است.

برگزاری 60 عنوان برنامه به مناسبت هفته بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، راضیه خدادوست ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بهزیستی که در سالن جلسات اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی در سال 59 با همت شهید فیاض‌بخش که در حادثه هفت تیر شهید شدند لایحه‌ای به شورای اسلامی دادند که سازمان بهزیستی متولی تحقق اصل 21 و 29 قانون اساسی شد.

وی افزود: سازمان بهزیستی در طول 34 سال توسعه یافته و کیفیت خدمات نیز در این راستا رو به توسعه است.

خدادوست با بیان اینکه نزدیک به 60 برنامه به مناسبت هفته بهزیستی از طرف بهزیستی آذربایجان غربی پیش‌بینی شده است، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و ائمه جماعات شهرستان‌ها، نشست خبری، دیدار با مسئولان استانی و شهرستانی، ارائه خدمات رایگان اعم از مشاوره، خدمات توان‌بخشی و... و ملاقات مردمی ویژه مدیرکل از جمله این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با توجه به تقارن هفته بهزیستی با ماه مبارک رمضان، شرکت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به منظور افزایش آگاهی‌های عمومی و بازدید از منازل مددجویی و مراکز نگهداری از معلولان و نیز خانواده‌های تحت پوشش به منظور رسیدگی به مشکلات این مراکز از دیگر برنامه‌های بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت هفته بهزیستی است.

خدادوست با بیان اینکه به مناسبت هفته بهزیستی دیدار و افطاری از خانواده‌های تیم‌های محله محور صورت می‌گیرد، تصریح کرد: عمدتا رویکرد برنامه‌های بهزیستی رویکرد فرهنگی و محله محور خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: از کلیه بازنشستگان و کارکنان اداره بهزیستی به مناسبت هفته بهزیستی تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار جشن گلریزان به مناسبت هفته بهزیستی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برپایی جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های بزرگ استان آذربایجان غربی از جمله ارومیه، خوی، میاندوآب، نقده و سلماس از شاخص‌ترین برنامه‌های بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت هفته بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: ده‌ها برنامه دیگر که رویکرد عمده در اجرای آ‌ن‌ها مردم محوری و مشارکت هرچه بیشتر تشکل‌های مردمی است که در کل پیش‌بینی شده بیش از 60 برنامه در استان آذربایجان غربی به اجرا درآید.

انتهای پیام/61009/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول