اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تحول اداری بهزیستی استان سمنان:

اصلاح فرآیندهای بهزیستی استان سمنان در دستور کار قرار دارد

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان سمنان گفت: اصلاح فرآیندهای بهزیستی استان سمنان در دستور کار قرار دارد و در این حوزه با جدیت کار می‏شود.

اصلاح فرآیندهای بهزیستی استان سمنان در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مجتبی گلینی با اشاره به نشست رؤسای فناوری اطلاعات استان‏ها در خزرآباد گفت: مدیران مسئول در آن جلسه فرآیندهای اصلاح شده را مطرح کردند.

وی ضمن بیان کارهایی که از سال گذشته در سازمان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بهمن ماه سال گذشته، جلسه‏ای را با نمایندگان حوزه‏ها برگزار کردیم.

رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان سمنان با مهم شمردن نظرات اعضای جلسه عنوان کرد: با توجه به اینکه فرآیندها در استان‏ها متفاوت بوده؛ ضروری است که اعضا نظرات نهایی خود را تا 28 تیر ماه به اداره فناوری اطلاعات ارسال کنند.

گفتنی است؛ فرآیند، به عنوان جوهره اصلی مدیریت عملیات، مجموعه‏ای از فعالیت‏های پیوسته است که مجموعاً یک هدف مشخص را محقق می‏نمایند و ورودی‏ها تبدیل به خروجی‏ها می‏شوند.

همچنین نگرش فرآیندی، روشی برای تبیین و تدوین فعالیت‏ها در شبکه‏ای از فعالیت‏های متعامل و به هم مرتبط با هدف بهبود مستمر در جهت تأمین رضایت مشتریان و ارباب‏رجوع است که با منابع مورد نیاز (شامل منابع انسانی، سخت‏افزارها و نرم‏افزارها) محقق می‏شود.

شفاف‏سازی مسئولیت‏های سازمانی، بهبود ارتباطات و قادر ساختن سازمان به یادگیری و ایجاد درک مشترک، پایه‏ای برای ایجاد سیستم‏های مدیریت و ایجاد تمرکز بر فعالیت‏های بحرانی و شناسایی شاخص‏های عملکرد از جمله دلایل استفاده از فرآیندگرایی است.

انتهای پیام/2249/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول