اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اجرای طرح «کرامت مددجویان» در بهزیستی بویراحمد/ مسئولان اهتمام ورزند

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح کرامت مددجویان بهزیستی در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح «کرامت مددجویان» در بهزیستی بویراحمد/ مسئولان اهتمام ورزند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دارا زمانی‌فر عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد اظهار کرد: جامعه هدف بهزیستی شامل معلولان جسمی، ذهنی، حرکتی، ضایعه نخاعی، زنان سرپرست خانوار، زنان مطلقه و ...می‌باشند که این نهاد خدمات در حد توان به این افراد ارائه می‌کند.

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد به میزان مشارکت مردمی در راستای کمک به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: میزان مشارکت مردمی در این خصوص به نسبت دیگر استان‌ها کم‌ رنگ‌تر بوده و انتظار می‌رود در ایام ماه مبارک رمضان مسئولان دستگاه‌ها و نهادها نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

زمانی‌فر به اجرای طرح کرامت مددجویان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این طرح ویژه ماه مبارک رمضان بوده که در این ماه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود مسئولان، خیرین و کسانی که توانایی کمک دارند با دست یاری‌گر خود جامعه هدف بهزیستی را در ماه مهمانی خدا فراموش نکنند و این نهاد را یاری کنند.

این مسئول در ادامه هدف از اجرای طرح کرامت مددجویان را آشنایی مدیران و مسئولان استانی از وضعیت مددجویان عنوان کرد و گفت: دیگر اهداف این طرح رسیدن به خودباوری و پایین آوردن سطح توقعات افراد جامعه و مسئولان است که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته 55 دستگاه در این طرح از 40 خانوار جامعه هدف بازدید می‌شود.

حضور پررنگ مسئولان در طرح کرامت مددجویان بویراحمدی/مسئولان اهتمام ورزند

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: هزینه‌هایی که بهزیستی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند کفاف زندگی در حد عادی یک خانواده را نمی‌دهد و در حال حاضر خانواده مددجویان با چنین زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

زمانی‌فر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت بهزیستی در حوزه پیشگیری را شامل آگاه‌سازی و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این حوزه از نظر کمی در شهرستان بویراحمد اقدامات رضایت‌بخشی ارائه شده است.

این مسئول در ادامه تعداد مراکز در حوزه پیشگیری را 27 مرکز عنوان کرد و گفت:بهزیستی شهرستان براساس نیازسنجی اقدام به راه‌اندازی مراکز نیمه اقامتی، سرپایی، مشاوره‌ای، مرکز سلامت روان و پژوهش کرده است.

رئیس بهزیستی شهرستان بویراحمد در پایان ضمن خواستار حضور مسئولان در اجرای هرچه بهتر طرح کرامت مددجویان این نهاد اذعان کرد: مدیران نهادها و دستگاه‌ها با حضور در این طرح از نزدیک با مشکلات و نحوه زندگی مددجویان تحت حمایت بهزیستی آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/82011/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول